Visszavonul a CBA elnöke, Lázár Vilmos lesz az új elnök
Baldauf László, a CBA elnöke hatvanévnyi munkában töltött idő után az év végével nyugdíja megy, az elnöki pozíciót 2016. január 1-től Lázár Vilmos tölti be, akinek a kinevezését a CBA tagsága egyhangúlag támogatta – közölte a CBA kedden az MTI-vel.
Baldauf László, a magyar üzletlánc 75. életévében járó elnöke lemondását kedden a cég hivatalos taggyűlésén jelentette be, ahol örökös tiszteletbeli elnöknek választották meg.
A közlemény felidézi, hogy 1992-ben tíz magyar magánkereskedő teremtette meg az alapját egy kölcsönös előnyökön alapuló beszerzési társulásnak, így jött létre a száz százalékban magyar tulajdonú CBA, amelyhez egyre több független élelmiszerkereskedő csatlakozott, és gyorsan szaporodtak a CBA logó alatt működő élelmiszerüzletek is.
A CBA 2001-től megkezdte a határon túli terjeszkedést, öt európai ország élelmiszerkereskedő nemzeti csoportjaival lépett társulási kapcsolatra, amelynek eredményeként ma már Bulgáriában, Csehországban, Lengyelországban, Romániában és Szlovákiában egyre több CBA logóval fémjelzett üzlet várja a vásárlókat.
A kereskedelmi lánc 2005-ben Alsónémediben mintegy 30 ezer négyzetméter raktárkapacitással logisztikai- és irodaközpontot hozott létre, ami lehetővé teszi, hogy a CBA markánsan tudjon megjelenni a nemzetközi piacokon és nagy tételben tudja értékesíteni a kiváló minőségű magyar termékeket – írja közleményében az üzletlánc. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nyíregyházán nyílt meg a Kerekes Kft.-hez tartozó első Príma-üzlet
Ahogyan arról korábban hírt adtunk, 2025. január 1-től a Kerekes Kft. és a hozzá…
Tovább olvasom >Új korszakot nyit a Privát és CBA integráció
A Privát üzletlánc számára a törzsvásárlói rendszer bevezetése meghatározó mérföldkő…
Tovább olvasom >Jelentős mérföldkő: a Kerekes Kft. csatlakozásával erősödik tovább a CBA
Az elmúlt esztendő jelentős előrelépést hozott a CBA életében. A 2024-es…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >