Visszavonta 2020-as előrejelzését a Henkel
Visszavonta a Henkel 2020-as pénzügyi előrejelzését a Henkel. A cég a koronavírus miatt kialakult gazdasági bizonytalansággal magyarázta döntését.
A Henkel úgy fogalmazott, nem lehet megjósolni, hogyan fog teljesíteni a cég idén. Carsten Nobel, a Henkel CEO-ja elmondta: „Mivel a COVID-19 járvány világméretű, további terjedését pedig lehetetlen megjósolni, jelenleg nem tehetünk megalapozott kijelentéseket 2020-as üzleti teljesítésünk kapcsán.”
A Henkel arra számít, hogy az organikus sales növekedési arány 0,9 %-kal fog csökkenni az első negyedévben, miközben otthoni ápolással és mosással kapcsolatos termékeiknél 5,5 %-os növekedés várható.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Elindult a Green Awards 2025
Elstartolt Magyarország legrangosabb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, a Portfolió…
Tovább olvasom >