Visszavonta 2020-as előrejelzését a Henkel
Visszavonta a Henkel 2020-as pénzügyi előrejelzését a Henkel. A cég a koronavírus miatt kialakult gazdasági bizonytalansággal magyarázta döntését.
A Henkel úgy fogalmazott, nem lehet megjósolni, hogyan fog teljesíteni a cég idén. Carsten Nobel, a Henkel CEO-ja elmondta: „Mivel a COVID-19 járvány világméretű, további terjedését pedig lehetetlen megjósolni, jelenleg nem tehetünk megalapozott kijelentéseket 2020-as üzleti teljesítésünk kapcsán.”
A Henkel arra számít, hogy az organikus sales növekedési arány 0,9 %-kal fog csökkenni az első negyedévben, miközben otthoni ápolással és mosással kapcsolatos termékeiknél 5,5 %-os növekedés várható.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >