Visszavonta 2020-as előrejelzését a Henkel
Visszavonta a Henkel 2020-as pénzügyi előrejelzését a Henkel. A cég a koronavírus miatt kialakult gazdasági bizonytalansággal magyarázta döntését.
A Henkel úgy fogalmazott, nem lehet megjósolni, hogyan fog teljesíteni a cég idén. Carsten Nobel, a Henkel CEO-ja elmondta: „Mivel a COVID-19 járvány világméretű, további terjedését pedig lehetetlen megjósolni, jelenleg nem tehetünk megalapozott kijelentéseket 2020-as üzleti teljesítésünk kapcsán.”
A Henkel arra számít, hogy az organikus sales növekedési arány 0,9 %-kal fog csökkenni az első negyedévben, miközben otthoni ápolással és mosással kapcsolatos termékeiknél 5,5 %-os növekedés várható.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >