Visszaváltható üvegeket tesztel az Aldi Süd
Visszaváltható üvegekben árusított ásványvizet és sört tesztel az Aldi Süd.

Egyre erősebb a nyomás a retailereken
A dobozos és a műanyag üveges sörök, valamint az eldobható PET-palackokban kínált ásványvizek továbbra is elérhetőek lesznek a retailer kínálatában. A fogyasztók maguk dönthetik el, hogy a visszaváltható, vagy az eldobható csomagolást választják-e.
Mivel a német kormány jelentősen megemeli az újrahasznosítható csomagolások kötelező arányát, a retailerek már jelentős lépéseket tettek a visszaváltható üvegek terén,
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >