Visszatért eredeti médiaügynökségéhez a Revlon
A kozmetikai cikkeket gyártó cég a szerződés problémáira hivatkozva visszavonta döntését, miszerint 150 millió dolláros médiamegrendeléseit az Initiative Mediára bízza a jövőben.A Revlon egy hónapja úgy döntött, hogy 150 milliós
médiabüdzséjét nem addigi partnerére, az Aegis Grouphoz tartozó Caratra, hanem
az Interpublic hálózathoz tartozó Initiative Mediára bízza. A kozmetikai óriás
azonban meggondolta magát, és most mégis a Carathoz viszi a pénzét, ahol
természetesen üdvözlik a döntést.
A Revlon azzal indokolta a döntését, hogy nem tudott megállapodni az Initiative
Mediával a tervezett médiaköltségvetés-megtakarítást illetően.
A Carat egyébként jó hetet zárt, mert a Revlon mellett a Philips Electronics is
úgy döntött, hogy 600 millió dolláros globális médiamegbízását nem a WPP-hez
tartozó Mediaedge:cia-ra, hanem a Caratra bízza.
 
A Revlon márkanév közismert a nők körében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három éve nem látott árszint a sajtoknál: ismét árat csökkentett az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1800 gyermeknek segítettek a SPAR vásárlói a tanévkezdésben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
					
					
					
