Visszatért eredeti médiaügynökségéhez a Revlon
A kozmetikai cikkeket gyártó cég a szerződés problémáira hivatkozva visszavonta döntését, miszerint 150 millió dolláros médiamegrendeléseit az Initiative Mediára bízza a jövőben.A Revlon egy hónapja úgy döntött, hogy 150 milliós
médiabüdzséjét nem addigi partnerére, az Aegis Grouphoz tartozó Caratra, hanem
az Interpublic hálózathoz tartozó Initiative Mediára bízza. A kozmetikai óriás
azonban meggondolta magát, és most mégis a Carathoz viszi a pénzét, ahol
természetesen üdvözlik a döntést.
A Revlon azzal indokolta a döntését, hogy nem tudott megállapodni az Initiative
Mediával a tervezett médiaköltségvetés-megtakarítást illetően.
A Carat egyébként jó hetet zárt, mert a Revlon mellett a Philips Electronics is
úgy döntött, hogy 600 millió dolláros globális médiamegbízását nem a WPP-hez
tartozó Mediaedge:cia-ra, hanem a Caratra bízza.
A Revlon márkanév közismert a nők körében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsony előtti utolsó napokban is sokat lehet spórolni az Árfigyelővel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >25 ezer csomag adomány jut el a rászoruló emberekhez a 2025-ös Adni Öröm! adománygyűjtő akció eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 60 ezer kosárba kerül szaloncukor a Kifli.hu vásárlóinál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
