Visszatért eredeti médiaügynökségéhez a Revlon
A kozmetikai cikkeket gyártó cég a szerződés problémáira hivatkozva visszavonta döntését, miszerint 150 millió dolláros médiamegrendeléseit az Initiative Mediára bízza a jövőben.A Revlon egy hónapja úgy döntött, hogy 150 milliós
médiabüdzséjét nem addigi partnerére, az Aegis Grouphoz tartozó Caratra, hanem
az Interpublic hálózathoz tartozó Initiative Mediára bízza. A kozmetikai óriás
azonban meggondolta magát, és most mégis a Carathoz viszi a pénzét, ahol
természetesen üdvözlik a döntést.
A Revlon azzal indokolta a döntését, hogy nem tudott megállapodni az Initiative
Mediával a tervezett médiaköltségvetés-megtakarítást illetően.
A Carat egyébként jó hetet zárt, mert a Revlon mellett a Philips Electronics is
úgy döntött, hogy 600 millió dolláros globális médiamegbízását nem a WPP-hez
tartozó Mediaedge:cia-ra, hanem a Caratra bízza.
A Revlon márkanév közismert a nők körében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: mintegy hétszázezren pihentek Magyarországon a tavaszi szünetben
Húsvét után sem enyhült az utazási kedv, így az áprilisi…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >3 +1 érdekesség a hatékony hidratálásról
A nyári meleg közeledtével különösen fontos, de egyébként sem lehet…
Tovább olvasom >