Visszatért a klasszikus RÓNA üdítő a boltokba

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 09. 03. 11:25
🎧 Hallgasd a cikket:

Újabb retró üdítőmárka tért vissza a hazai piacra: a Márka Üdítőgyártó Kft. 2025 augusztusában újraindította a RÓNA üdítők forgalmazását.

A RÓNA az 1970-es és 1980-as években az egyik legnépszerűbb hazai üdítőnek számított, és meghatározó szereplője volt a magyar italpiacnak. A most újra piacra kerülő termékek a klasszikus ízekben – kóla és narancs – érhetők el, 2 literes PET-palackos kiszerelésben. A visszatérés célja, hogy a retró termékek iránt megnövekedett keresletet kiszolgálják, és lehetőséget adjanak a fogyasztóknak a gyerekkori ízek felidézésére.

A RÓNA a Márka portfólióján belül különleges helyet foglal el, mivel sokak számára a nyolcvanas évek mindennapjainak része volt. A Márka Üdítőgyártó Kft. az elmúlt években több mint 12 milliárd forint értékű beruházást hajtott végre. A fejlesztéseknek köszönhetően a cég termelése folyamatosan bővült: 2025-ben már 184 főt foglalkoztat, éves nettó árbevétele pedig meghaladja a 24 milliárd forintot.

Magyar hagyományok új köntösben

A vállalat jelenleg mintegy 80-féle üdítőitalt gyárt, köztük a Márka, a Traubisoda, a Gyöngy, az Adrenalin és a Kobra márkákat. A kínálat egy része kifejezetten a hazai hagyományok újraélesztését célozza, miközben a termékek már 17 országban is elérhetők.

A RÓNA újraindításával a Márka ismét egy ikonikus márkát hozott vissza a boltok polcaira, amely a retró életérzés mellett a vállalat növekedési stratégiájának is szerves része.

Kapcsolódó cikkeink