Visszatérnek a L’Oreal szépségtudatos vásárlói
Egyre gyorsabban nőnek a kozmetikai termékek eladási számai, ahogy az országok egymás után lépnek ki a karanténból.

Beindult a vásárlók krémje
A L’Oreal, amely többek közt olyan márkák gyártója, mint a Maybelline vagy a Lancome, már áprilisban érzékelt a kínai piacon név növekedést, hiszen Kína volt az első, amely engedett a szigorításokon.
A vásárlók folyamatosan térnek vissza a boltokba Európában is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolja a L’Oréal a Color Wow hajápolási márkát
Újabb stratégiai akvizícióval erősíti professzionális termékportfólióját a L’Oréal: a világ…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >