Visszatérnek a L’Oreal szépségtudatos vásárlói
Egyre gyorsabban nőnek a kozmetikai termékek eladási számai, ahogy az országok egymás után lépnek ki a karanténból.

Beindult a vásárlók krémje
A L’Oreal, amely többek közt olyan márkák gyártója, mint a Maybelline vagy a Lancome, már áprilisban érzékelt a kínai piacon név növekedést, hiszen Kína volt az első, amely engedett a szigorításokon.
A vásárlók folyamatosan térnek vissza a boltokba Európában is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb cukor, minimális szénhidrát
A cukormentes és szénhidrátcsökkentett élelmiszerek piaca ma már messze túlmutat…
Tovább olvasom >A kevesebb itt mindig több!
A fogyasztók egyre inkább keresik azokat a termékeket, amelyek nemcsak…
Tovább olvasom >AI-alapú, fenntartható kozmetikai formulák fejlesztésére társult az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és hatékony kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében kezdett együttműködésbe…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >