Visszatérnek a L’Oreal szépségtudatos vásárlói
Egyre gyorsabban nőnek a kozmetikai termékek eladási számai, ahogy az országok egymás után lépnek ki a karanténból.
A L’Oreal, amely többek közt olyan márkák gyártója, mint a Maybelline vagy a Lancome, már áprilisban érzékelt a kínai piacon név növekedést, hiszen Kína volt az első, amely engedett a szigorításokon.
A vásárlók folyamatosan térnek vissza a boltokba Európában is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A greenwashing ma már kevés lenne
Nagy átalakulások várhatóak a piacon: a változó fogyasztói igényekre és…
Tovább olvasom >10%-os részesedést vásárol a L’Oréal a svájci Galdermában
A francia L’Oréal kozmetikai vállalat 10%-os részesedést szerez a svájci…
Tovább olvasom >AI a szépségiparban: A L’Oréal bionyomtatott bőrrel, GenAI tartalomlaborral és AI asszisztenssel hozza el a jövőt
A Viva Tech-en egy figyelemre méltó bionyomtatott bőrtechnológiát mutatott be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >