Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 04. 10. 11:34

Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad ki a Coca-Cola palackjain az ikonikus logót kiegészítve? Az egyedülálló kampány először 2011-ben futott nagyot, amivel a márka a barátságokat, az emberi kapcsolatokat ünnepelte. A Coca-Cola idén áprilistól egészen augusztus végéig új szintre emeli a „Oszd meg a Coca-Cola varázsát” kampányát, amely már korábban is személyreszabhatósága révén vált igazán ismertté. Az innovatív márkaélmény egyediségét az biztosította, hogy a jól ismert nemzetközi vállalat logóját kiegészítve a saját nevüket találhatták meg a fogyasztók. 2011 óta felnőtt egy korosztály, így a kampány újraindításával a Z-generációnak is alkalma nyílik megtapasztalni a baráti kapcsolatokat erősítő pillanatokat, amiket a márka kínál.

A Coca-Cola „Oszd meg a Coca-Cola varázsát” kampánya óriási sikert aratott 2011-ben. Az egyedi palackokon a fogyasztók saját és szeretteik nevét ismerhették fel. Ezzel a márka az olyan egyszerű gesztus kifejezésére ösztönözte közönségét, amellyel erősíteni és mélyíteni tudták kapcsolataikat egy-egy megosztott üdítő révén. A kampány visszatérése új lehetőséget biztosít a fiatalok számára is, akik először találkozhatnak a “neves” palackokkal. Ráadásul a névlista 2011-hez képest jelentősen bővült, a szemfülesek több mint 150 név és kifejezés közül kereshetik ki a nekik tetsző darabokat.

A kampány felhívja a fogyasztók figyelmét arra is, hogy az üdítő szeretteinkkel, barátainkkal elfogyasztva a legélvezetesebb, ezzel buzdítva őket az élmény megosztására. Egy olyan világban, ahol a digitális trendek kultúrákat alakítanak ki és közösségeket formálnak, meglepő lehet, hogy a digitális bennszülötteknek tartott Z generáció 72%-a hitelességre, önazonosságra vágyik, és arra, hogy valódi kapcsolatot tudjon kialakítani a közösségével. Belátásuk szerint az online interakciók sokszor pillanatnyiak, és szükség van a kézzelfogható törődésre is. Ez hoz relevanciát és aktualitást az idei kampányba, a névre szóló palackokkal ugyanis egyszerűen kedveskedhetünk másoknak.

A márka arról is gondoskodik, hogy egy személyes találkozó keretein belül ünnepelje meg fogyasztóival a valós kapcsolatok erejét. A Coca-Cola május folyamán egy feledhetetlen bulira invitálja a hazai rajongókat, hogy együtt koccinthassanak a kampány visszatérésére. Az eseményen neves zenei előadókra és izgalmas aktivitásokra lehet számítani. A kampány bemutatkozó rendezvényére amúgy Mexikóvárosban került sor, ahol többek közt magyar újságírók is részt vehettek és beszámolhattak az eseményről.

„A digitális világban még fontosabb, hogy értékeljük a barátságokat és a személyes emberi kapcsolatokat. Az idei kampányunk arra emlékeztet, hogy a legszebb emlékek akkor születnek, amikor együtt vagyunk: a spontán nevetések, a megosztott történetek és az őszinte pillanatok azok, amelyek igazán különlegessé teszik az életet”

– mondja Vida Annamária a Coca-Cola magyarországi szenior márkamenedzsere.

A személyre szabott Coca-Cola palackok áprilistól egészen nyár végéig lesznek elérhetők a magyarországi üzletekben.

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink