Visszatér a Pilóta Keksz
Végre visszatér a boltokba a magyarok egyik legkedveltebb keksze, a Pilóta szendvicskeksz – jelentette be a gyártó, a Mondelez Hungária Kft.

Visszatér a szendvicstermék
A Mondelez Csoporthoz tartozó Győri Keksz székesfehérvári üzemében április végén újraindult az ikonikus kekszmárka, a klasszikus Pilóta szendvicskeksz gyártása. A cég közleménye szerint az eredeti és változatlan receptúrával készülő Pilótát a mai naptól kezdi kiszállítani a Mondelez kiskereskedelmi partnereinek.
Tervei szerint július elejére immár országszerte a legtöbb kiskereskedelmi egységben elérhető lesz a népszerű szendvicskeksz.
Első körben a klasszikus Pilóta tér vissza a boltokba, majd júliustól a Pilóta tripla kakaóst is újra élvezhetik a rajongók.
„A Mondelez Hungária számára különösen fontos a magyar fogyasztók egyik legkedveltebb, ikonikus kekszmárkája, a Pilóta. Köszönetet mondunk minden hűséges fogyasztónknak a türelmükért és ragaszkodásukért. Ahogy ígértük: a Pilóta visszatért” – mondta Grzegorz Lis, a Mondelez Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.
Szinte egyik pillanatról a másikra tűnt el még tavaly októberben a boltok polcairól a keksz, akkor a cég megerősítette, hogy a Pilóta szendvicstermékből készlethiány van, ami a kiskereskedelmi és a viszonteladói csatornáik túlnyomó többségét is érinti. Ez ráadásul nem egyik napról a másikra oldódik meg, mivel azt a gyártókapacitásaikat érintő nehézségek és az édesipari ágazatot is sújtó alapanyag- és csomagolóanyag-hiány okozta.
Kapcsolódó cikkeink
Alapos anyagdrágulás a csokoládéknál
Széthúzta a mezőnyt a kakaóbab drágulása a csokoládék között: a…
Tovább olvasom >A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >Állnak a vártán a csokimárkák
Derekas áremelkedés, amelyet nem túl nagy mennyiségi visszaesés kísért tavaly:…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >