Visszatér a Coca-Cola retró kedvence – újra forgalomba kerül a Mr. Pibb

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 11. 14. 11:45
🎧 Hallgasd a cikket:

Huszonöt év szünet után újra piacra dobja a Coca-Cola Company az egyik legkülönlegesebb üdítőitalát, a Mr. Pibb-et – számolt be róla a vince.hu. Az eredetileg 1972-ben bevezetett, karamellás–fűszeres–cseresznyés ízvilágú ital a Dr Pepper versenytársaként született meg, és bár soha nem érte el annak népszerűségét, kultikus rajongótábort szerzett magának az Egyesült Államokban.

A márkát 2001-ben vezették ki a piacról, most azonban a Coca-Cola a nosztalgia erejére építve újra elérhetővé teszi a terméket – modernizált összetétellel. Az ital új verziója 30 százalékkal több koffeint tartalmaz, mint az eredeti változat, és frissített csomagolást is kap, amely a retró stílust ötvözi a kortárs dizájnnal.

A Mr. Pibb visszatérésével a Coca-Cola a különleges ízek és nosztalgikus márkák iránti növekvő fogyasztói igényre reagál. A gyártó a bevezetést fokozatosan, az Egyesült Államok piacán kezdi meg, de várhatóan 2026-tól több európai országban, köztük Magyarországon is elérhető lehet a termék korlátozott kiadású formában.

A Mr. Pibb újjáélesztése illeszkedik a vállalat diverzifikált portfólióstratégiájába, amely az ikonikus márkák újragondolásával és a fogyasztói élmény erősítésével kívánja növelni piaci részesedését a nem alkoholos italok szegmensében.

Kapcsolódó cikkeink