Visszaállítanák a biodiverzitást a vezető FMCG-cégek a klímacsúcson
Összefogott a Nestlé, a Kellog, a Danone, a Mars és az Unilever, hogy koalíciót alkotva megvédjék és visszaállítsák a biodiverzitást ellátási láncaikon és termékportfólióikon belül.
A One Planet Business for Biodiversity (OP2B) nevű kezdeményezést a Danone vezérigazgatója, Emmanuel Fabel indította el az ENSZ hétfői klímacsúcstalálkozóján New Yorkban. Az összefogás 19 vállalatot foglal magába.
Az OP2B olyan gyakorlatokra fókuszál, amelyek a biodiverzitás visszaállítását segítik elő: ilyenek például az erdőirtások leállítása, és a magas értékkel bíró ökoszisztémák megvédése.
Kapcsolódó cikkeink
AM: új projekt indul a szemléletformálás érdekében, egy lépéssel közelebb a természethez
Az Agrárminisztérium (AM) a KEHOP-4.3.0-VEKOP-15-2021-00005, „Magyarország természeti és táji örökségének…
Tovább olvasom >Opten: Félezer alá csökkenhet a cégek száma Magyarországon
Tartós és mélyreható átalakulás zajlik a magyar vállalati szektorban: miközben…
Tovább olvasom >AM: jelentős támogatás segíti a Dévaványai-Ecsegi puszták természetes vízháztartásának helyreállítását
A Körös-Maros Nemzeti Park területének jelentős része vizes élőhely, ezért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál 2025 – Három nap a bor, a pezsgő és a kultúra jegyében
Szeptember 5–7. között immár 35. alkalommal várja látogatóit a Budafoki…
Tovább olvasom >Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >