Visszaállítanák a biodiverzitást a vezető FMCG-cégek a klímacsúcson
Összefogott a Nestlé, a Kellog, a Danone, a Mars és az Unilever, hogy koalíciót alkotva megvédjék és visszaállítsák a biodiverzitást ellátási láncaikon és termékportfólióikon belül.
A One Planet Business for Biodiversity (OP2B) nevű kezdeményezést a Danone vezérigazgatója, Emmanuel Fabel indította el az ENSZ hétfői klímacsúcstalálkozóján New Yorkban. Az összefogás 19 vállalatot foglal magába.
Az OP2B olyan gyakorlatokra fókuszál, amelyek a biodiverzitás visszaállítását segítik elő: ilyenek például az erdőirtások leállítása, és a magas értékkel bíró ökoszisztémák megvédése.
Kapcsolódó cikkeink
Több száz oldalas jelentés készült a világ jövőjéről
Több száz oldalas tudományos jelentés készült a világ jövőjéről, amelyből…
Tovább olvasom >A SPAR Slovenia a YouSea Institute-tal gondoskodik a tengerpart tisztaságáról
A SPAR Szlovénia a YouSea Intézettel közösen nagyszabású tengerparti takarító…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024. évi: 11 ezerrel kevesebb cég: a 2024-es cégtrendek számokban
A működő társas vállalkozások száma 11 ezerrel csökkent 2024 végére.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >