Vissza a nyárba az új mangóízű XIXO jegesteával
2015 őszén ismét új ízzel bővül a XIXO jegestea portfóliója, a csipkebogyó kivonatot is tartalmazó új, izgalmas ízkombináció mangó ízben készül a megszokott XIXO minőségben.
A XIXO márka már az indulása óta folyamatos innovációkkal jelentkezik. A nyár egyik sikere a lychee ízű zöldtea volt, amellyel egy újabb szegmensben mutatta meg valódi erejét a brand. Az év második jelentős termékbevezetése a csipkebogyó kivonatot tartalmazó mangóízű jegestea, amellyel visszaköszön a nyárhangulata az emberek életébe és a páratlan ízkombináció kiemeli a fogyasztókat a szürke, téli hétköznapokból.A csonthéjas mangó a legízletesebb egzotikus gyümölcsök közé tartozik. A csipkebogyó kivonat, mely Magyarországon az egyik legjobb C-vitaminforrás, segít a meghűléses betegségek megelőzésében, illetve immunerősítő és roboráló hatású.
A páratlan íz együttessel a nyár köszön vissza, amit a dinamikus, meleg színeket használó dizájn tovább erősít. A termékbevezetést komoly ATL marketing kampány kíséri, a XIXO Mangóízű jegestea hamarosan a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti üdítőital-portfolióját a Kofola ČeskoSlovensko
A cseh Kofola ČeskoSlovensko új gyümölcslevekkel és jegesteákkal bővítette portfólióját.…
Tovább olvasom >Sorsfordító a kétgyermekes anyuka életében a XIXO 10 millió forintos fődíja
Izgalmakkal teli hetek után véget ért a XIXO történetének eddigi…
Tovább olvasom >A jegestea színe-java
A jegestea szegmens a dinamizmus és a sokszínűség színtere az…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >