Vissza a nyárba az új mangóízű XIXO jegesteával
2015 őszén ismét új ízzel bővül a XIXO jegestea portfóliója, a csipkebogyó kivonatot is tartalmazó új, izgalmas ízkombináció mangó ízben készül a megszokott XIXO minőségben.
A XIXO márka már az indulása óta folyamatos innovációkkal jelentkezik. A nyár egyik sikere a lychee ízű zöldtea volt, amellyel egy újabb szegmensben mutatta meg valódi erejét a brand. Az év második jelentős termékbevezetése a csipkebogyó kivonatot tartalmazó mangóízű jegestea, amellyel visszaköszön a nyárhangulata az emberek életébe és a páratlan ízkombináció kiemeli a fogyasztókat a szürke, téli hétköznapokból.A csonthéjas mangó a legízletesebb egzotikus gyümölcsök közé tartozik. A csipkebogyó kivonat, mely Magyarországon az egyik legjobb C-vitaminforrás, segít a meghűléses betegségek megelőzésében, illetve immunerősítő és roboráló hatású.
A páratlan íz együttessel a nyár köszön vissza, amit a dinamikus, meleg színeket használó dizájn tovább erősít. A termékbevezetést komoly ATL marketing kampány kíséri, a XIXO Mangóízű jegestea hamarosan a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Nemcsak nyári sláger: jegestea egész évben
A jegestea szegmens korábban jellemző szezonális jellege mára komoly átalakuláson…
Tovább olvasom >Jana Ice Tea Peach Zero
Büszkén mutatjuk be a Jana Ice Tea kínálatának legújabb tagját…
Tovább olvasom >Bővíti üdítőital-portfolióját a Kofola ČeskoSlovensko
A cseh Kofola ČeskoSlovensko új gyümölcslevekkel és jegesteákkal bővítette portfólióját.…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >