Visit Hungary: az októberi Turizmus Summiton a turizmus jövőjéről tanácskoznak
Milyen lesz az utazás jövője? Milyen hatással van a mesterséges intelligencia az utazási döntésekre? Hogyan lehet egy desztináció egyszerre trendi és fenntartható? Ezekre és sok más kérdésre kaphatnak választ a résztvevők október 14-15-én, a Visit Hungary szervezésében a Bálna Budapestben sorra kerülő Turizmus Summiton – közölték a szervezők az MTI-vel hétfőn.
A kétnapos esemény a „Travel Smart, Explore the Future” azaz „Utazz tudatosan, fedezd fel a jövőt” mottó jegyében hívja össze a turizmus hazai és nemzetközi szereplőit. A cél együtt gondolkodni, inspirálódni, és közösen formálni az iparág jövőjét. A programban nemzetközi előadók, legfrissebb trendek, jó gyakorlatok és interaktív workshopok is helyet kapnak. Szó lesz többek között a digitalizációról, az adatalapú döntéshozatalról, a mesterséges intelligenciáról, a hivatásturizmusról és a felelős utazás új irányairól is – közölték.
A szervezők a jövő szakembereire is gondoltak: számukra külön programokkal készülnek, ahol nemcsak tanulhatnak, de értékes szakmai kapcsolatokra is szert tehetnek.
A rendezvény kiállítói tere szintén tartogat felfedezni valót, többek között a Visit Hungary és a Budapest Convention Bureau technológiai újdonságait is megismerhetik az érdeklődők. Bővebb információ a www.tourismsummit.hu oldalon található – közölte a Visit Hungary.
A Magyar Turisztikai Ügynökség leányvállalataként a Visit Hungary Zrt. feladata, hogy innovatív marketing és üzletfejlesztési stratégiák alkalmazásával, proaktív szemléletben támogassa a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégiában lefektetett célok megvalósítását és az országmárka építését. A nemzeti turisztikai marketingszervezet a vendégforgalom növelése érdekében folytat üzletfejlesztést, kiterjedt belföldi és nemzetközi marketingkommunikációs feladatokat lát el, turisztikai és imázskiadványokat készít, kutatásokat és elemzéseket végez, valamint kiállításokon és turisztikai szakvásárokon vesz részt a hazai desztinációk népszerűsítése céljából. Folyamatos kampánytevékenységével aktívan hozzájárul ahhoz, hogy Magyarország még vonzóbb, felfedezésre és újrafelfedezésre érdemes úti célként jelenjen meg a külföldi és a belföldi utazók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Jóval kevesebb cégnek kell majd fenntarthatósági kérdésekre válaszolnia
Bár július 1-től a minimum ESG-kérdéssorra vonatkozó elvárásban egyre több…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >MLSZKSZ: Új lendületet kap az intermodális és fenntartható közlekedés
Július 31-én megjelent az Energiaügyi Miniszter 18/2025. (VII. 31.) számú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 70 milliárd forint értékben kapnak élelmiszer-utalványt az idősek
Összesen több mint 70 milliárd forint értékű élelmiszer-utalványt kapnak az…
Tovább olvasom >A VOSZ további javaslatokat tesz a vállalkozások működési feltételeinek javítására
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) további javaslatokat tesz…
Tovább olvasom >Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >