Visit Hungary: az októberi Turizmus Summiton a turizmus jövőjéről tanácskoznak
Milyen lesz az utazás jövője? Milyen hatással van a mesterséges intelligencia az utazási döntésekre? Hogyan lehet egy desztináció egyszerre trendi és fenntartható? Ezekre és sok más kérdésre kaphatnak választ a résztvevők október 14-15-én, a Visit Hungary szervezésében a Bálna Budapestben sorra kerülő Turizmus Summiton – közölték a szervezők az MTI-vel hétfőn.
A kétnapos esemény a „Travel Smart, Explore the Future” azaz „Utazz tudatosan, fedezd fel a jövőt” mottó jegyében hívja össze a turizmus hazai és nemzetközi szereplőit. A cél együtt gondolkodni, inspirálódni, és közösen formálni az iparág jövőjét. A programban nemzetközi előadók, legfrissebb trendek, jó gyakorlatok és interaktív workshopok is helyet kapnak. Szó lesz többek között a digitalizációról, az adatalapú döntéshozatalról, a mesterséges intelligenciáról, a hivatásturizmusról és a felelős utazás új irányairól is – közölték.
A szervezők a jövő szakembereire is gondoltak: számukra külön programokkal készülnek, ahol nemcsak tanulhatnak, de értékes szakmai kapcsolatokra is szert tehetnek.
A rendezvény kiállítói tere szintén tartogat felfedezni valót, többek között a Visit Hungary és a Budapest Convention Bureau technológiai újdonságait is megismerhetik az érdeklődők. Bővebb információ a www.tourismsummit.hu oldalon található – közölte a Visit Hungary.
A Magyar Turisztikai Ügynökség leányvállalataként a Visit Hungary Zrt. feladata, hogy innovatív marketing és üzletfejlesztési stratégiák alkalmazásával, proaktív szemléletben támogassa a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégiában lefektetett célok megvalósítását és az országmárka építését. A nemzeti turisztikai marketingszervezet a vendégforgalom növelése érdekében folytat üzletfejlesztést, kiterjedt belföldi és nemzetközi marketingkommunikációs feladatokat lát el, turisztikai és imázskiadványokat készít, kutatásokat és elemzéseket végez, valamint kiállításokon és turisztikai szakvásárokon vesz részt a hazai desztinációk népszerűsítése céljából. Folyamatos kampánytevékenységével aktívan hozzájárul ahhoz, hogy Magyarország még vonzóbb, felfedezésre és újrafelfedezésre érdemes úti célként jelenjen meg a külföldi és a belföldi utazók számára.
Kapcsolódó cikkeink
EM: szeptember végéig több zöldautó állt forgalomba, mint a tavalyi rekordévben összesen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Visit Hungary: minden eddiginél korábban átlépte a 15 millió főt a hazai vendégforgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Örök életű mérgek – az ételcsomagolások új kockázata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H Elemzői kommentár: Továbbra is lejtőn a magyar ipar
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 7,3, az előző hónaphoz képest 2,3 százalékkal visszaesett az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: október 6-ától elindult a fix 3 százalékos kkv hitel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >