Visit Hungary: az októberi Turizmus Summiton a turizmus jövőjéről tanácskoznak
Milyen lesz az utazás jövője? Milyen hatással van a mesterséges intelligencia az utazási döntésekre? Hogyan lehet egy desztináció egyszerre trendi és fenntartható? Ezekre és sok más kérdésre kaphatnak választ a résztvevők október 14-15-én, a Visit Hungary szervezésében a Bálna Budapestben sorra kerülő Turizmus Summiton – közölték a szervezők az MTI-vel hétfőn.
A kétnapos esemény a „Travel Smart, Explore the Future” azaz „Utazz tudatosan, fedezd fel a jövőt” mottó jegyében hívja össze a turizmus hazai és nemzetközi szereplőit. A cél együtt gondolkodni, inspirálódni, és közösen formálni az iparág jövőjét. A programban nemzetközi előadók, legfrissebb trendek, jó gyakorlatok és interaktív workshopok is helyet kapnak. Szó lesz többek között a digitalizációról, az adatalapú döntéshozatalról, a mesterséges intelligenciáról, a hivatásturizmusról és a felelős utazás új irányairól is – közölték.
A szervezők a jövő szakembereire is gondoltak: számukra külön programokkal készülnek, ahol nemcsak tanulhatnak, de értékes szakmai kapcsolatokra is szert tehetnek.
A rendezvény kiállítói tere szintén tartogat felfedezni valót, többek között a Visit Hungary és a Budapest Convention Bureau technológiai újdonságait is megismerhetik az érdeklődők. Bővebb információ a www.tourismsummit.hu oldalon található – közölte a Visit Hungary.
A Magyar Turisztikai Ügynökség leányvállalataként a Visit Hungary Zrt. feladata, hogy innovatív marketing és üzletfejlesztési stratégiák alkalmazásával, proaktív szemléletben támogassa a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégiában lefektetett célok megvalósítását és az országmárka építését. A nemzeti turisztikai marketingszervezet a vendégforgalom növelése érdekében folytat üzletfejlesztést, kiterjedt belföldi és nemzetközi marketingkommunikációs feladatokat lát el, turisztikai és imázskiadványokat készít, kutatásokat és elemzéseket végez, valamint kiállításokon és turisztikai szakvásárokon vesz részt a hazai desztinációk népszerűsítése céljából. Folyamatos kampánytevékenységével aktívan hozzájárul ahhoz, hogy Magyarország még vonzóbb, felfedezésre és újrafelfedezésre érdemes úti célként jelenjen meg a külföldi és a belföldi utazók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Idén 11 hónap alatt teljesült a 2024-es turisztikai rekord
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A logisztika legdrágább hibája az „így szoktuk” mentalitás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új, fenntartható hullámpapír rekesz a Dunapacktól – korszerű megoldás a zöldség-gyümölcs csomagolásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekorddöntő Black Friday az online rendelések terén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kampány indult a hús- és tejtermékekkel kapcsolatos tévhitek eloszlatásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szolnok belvárosában nyílt a legújabb PENNY üzlet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

