Visit Hungary: az októberi Turizmus Summiton a turizmus jövőjéről tanácskoznak
Milyen lesz az utazás jövője? Milyen hatással van a mesterséges intelligencia az utazási döntésekre? Hogyan lehet egy desztináció egyszerre trendi és fenntartható? Ezekre és sok más kérdésre kaphatnak választ a résztvevők október 14-15-én, a Visit Hungary szervezésében a Bálna Budapestben sorra kerülő Turizmus Summiton – közölték a szervezők az MTI-vel hétfőn.
A kétnapos esemény a „Travel Smart, Explore the Future” azaz „Utazz tudatosan, fedezd fel a jövőt” mottó jegyében hívja össze a turizmus hazai és nemzetközi szereplőit. A cél együtt gondolkodni, inspirálódni, és közösen formálni az iparág jövőjét. A programban nemzetközi előadók, legfrissebb trendek, jó gyakorlatok és interaktív workshopok is helyet kapnak. Szó lesz többek között a digitalizációról, az adatalapú döntéshozatalról, a mesterséges intelligenciáról, a hivatásturizmusról és a felelős utazás új irányairól is – közölték.
A szervezők a jövő szakembereire is gondoltak: számukra külön programokkal készülnek, ahol nemcsak tanulhatnak, de értékes szakmai kapcsolatokra is szert tehetnek.
A rendezvény kiállítói tere szintén tartogat felfedezni valót, többek között a Visit Hungary és a Budapest Convention Bureau technológiai újdonságait is megismerhetik az érdeklődők. Bővebb információ a www.tourismsummit.hu oldalon található – közölte a Visit Hungary.
A Magyar Turisztikai Ügynökség leányvállalataként a Visit Hungary Zrt. feladata, hogy innovatív marketing és üzletfejlesztési stratégiák alkalmazásával, proaktív szemléletben támogassa a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégiában lefektetett célok megvalósítását és az országmárka építését. A nemzeti turisztikai marketingszervezet a vendégforgalom növelése érdekében folytat üzletfejlesztést, kiterjedt belföldi és nemzetközi marketingkommunikációs feladatokat lát el, turisztikai és imázskiadványokat készít, kutatásokat és elemzéseket végez, valamint kiállításokon és turisztikai szakvásárokon vesz részt a hazai desztinációk népszerűsítése céljából. Folyamatos kampánytevékenységével aktívan hozzájárul ahhoz, hogy Magyarország még vonzóbb, felfedezésre és újrafelfedezésre érdemes úti célként jelenjen meg a külföldi és a belföldi utazók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott Belgiumban a Colruyt
Megnyitotta második elosztóközpontját a Colruyt Group a belgiumi Ollignies településen,…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >