Virtuális vásárlói kártya mindenkinek
Fullcard néven fejlesztett okostelefonos alkalmazás egyben képes kezelni a különböző hűségkártyákat, az aktuális akciós újságok kínálatait, és helymeghatározás funkciójával földrajzilag is segíti a vásárlót a számára legelőnyösebb ajánlatok megtalálásában. A megoldás lényege, hogy a felhasználó egy applikációban összegezve kapja meg a számára releváns kereskedelmi ajánlatokat. Az érdeklődési körének, illetve földrajzi elhelyezkedésének megfelelően állíthatja be, milyen ajánlatokra kíváncsi. A kereskedők számára pedig mind a négyféle, a kereskedelmi forgalomban leginkább használt vásárlásösztönző megoldást (pontgyűjtő, pecsétgyűjtő, százalékos kedvezménykártya és utalványkártya) egyben kínálja.
Az alkalmazás január elején a Müller, Spar, Interspar, Coop, CBA, Diego, Jysk, DM, Tesco, Lidl, Alma Gyógyszertárak, Euronics, Auchan, Metro, Media Markt, Intersport, Kika, Penny Market reklámújságait tartalmazta.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Berobbant a brazil húsexport: ötszörösére nőtt a marhahús-kivitel az USA-ba
Jelentős növekedést mutat Brazília húsipari exportja 2025 első hónapjaiban: mind…
Tovább olvasom >Bánki H. Dezső kapta idén a Vetőmag Szövetség-díjat
Több évtizedes zöldségvetőmag-előállítói tevékenységért, valamint a Vetőmag Szövetség Szakmaközi Szervezet…
Tovább olvasom >Május végén Magyarország kihirdetheti a mentességet a ragadós száj- és körömfájás ügyében
A ragadós száj- és körömfájás vírus utolsó kitörése óta nem…
Tovább olvasom >