Virtuális munkatapasztalatot kínál tinédzsereknek a brit Aldi
Az Aldi elindította első virtuális munkatapasztalat-programját, amely a 13 évesnél idősebb brit diákokat célozza meg, és a kiskereskedelmi karrier iránt érdeklődők számára nyújt betekintést az ágazatba.

Fotó: Aldi UK
A díjmentes online kurzus rugalmasan, egyéni tempóban végezhető, és a legkülönbözőbb munkaterületeket mutatja be a raktártól az üzlethelyiségen át egészen a központi irodáig – számolt be a Grocery Gazette.
A programot a digitális képzésekre szakosodott Springpoddal közösen fejlesztette a kereskedő. A résztvevők a kurzus végén tanúsítványt kapnak, amely önéletrajzukban feltüntetve javíthatja majdani álláskeresési esélyeiket.
Mint azt Lisa Murphy, az Aldi UK képzési és fejlesztési igazgatója elmondta, a vállalat tisztában van azzal, hogy nem mindenkinek van lehetősége személyesen munkatapasztalatot szerezni. Ez indokolja egy olyan rugalmas, online rendszer létrejöttét, amely lehetővé teszi a fiatalok számára, hogy bárhonnan, saját időbeosztásuk szerint tanulhassanak.
A program már most több mint 2000 fiatalt vonzott, és az Aldi közölte, hogy 2025-ben több mint 500 új tanulót tervez toborozni szerte az Egyesült Királyságban. A kezdeményezéssel minél több fiatal számára tenné elérhetővé a kiskereskedelem világát a vállalat függetlenül attól, az országban hol élnek.
Kapcsolódó cikkeink
Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >