Virtuális Magyarország-túrára hív a turisztikai ügynökség
Virtuális országjárásra viszi a Szigetre látogatókat a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), a különleges Magyarország-túrán sok fesztiválozó vehet részt kényelmes babzsákokon üldögélve.
A Magyarországot VR (virtuális valóság) szemüvegben körbejárók megismerhetik például a Hegyestűt a Balaton-felvidéken, a Megyer-hegyi tengerszemet, az egerszalóki sódombot és a tapolcai tavasbarlangot, valamint a fővárost is madártávlatból. A Sziget látogatói ízelítőt kaphatnak a VOLT Fesztiválból és a Balaton Soundból is, ahol szintén jelen volt az MTÜ a különleges túrával.
A Szigeten ezen kívül különleges backstage túrákkal is várja az MTÜ a Petőfi Rádióval közösen azokat, akik a HelloHungary óriás felirat előtt lefotózzák magukat, és a képeket a #fedezdfel és a #hellohungary hashtaggel ellátva feltöltik a közösségi oldalakra.
Az MTÜ tájékoztatása szerint a különleges virtuális túrákkal elsőként a VOLT Fesztivál látogatói találkozhattak, nekik Sopron belvárosának virtuális 360 fokos túrája készült el, de bejárhatták a környékbeli szőlészeteket, borospincéket, valamint Bükfürdőt is. A Balaton Soundon pedig többek között Badacsonyt, Tihanyt és Veszprém belvárosát nézhették meg virtuálisan. A két fesztiválon már több ezren látogatták meg az MTÜ sátrát, és vettek részt a virtuális túrákon, a Sziget fesztiválon még több érdeklődőre számítanak.
A Magyar Turisztikai Ügynökség célja a fesztiválokon a hazai úti célok, kevésbé ismert kulturális és természeti értékek bemutatása és népszerűsítése. A virtuális túrával szeretnék a külföldről érkező fesztiválozókban felkelteni az érdeklődést az ország és az adott régió iránt, és megmutatni: Magyarország több, mint egy „fesztiválország”. A magyar látogatókat pedig a virtuális túrákkal a rejtett kincsek felfedezésére buzdítják. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Újabb hónapban remekelt a turisztikai ágazat
Március után, áprilisban ismét pörgött a turizmus: a vendégek száma…
Tovább olvasom >K&H: kopogtat a vakáció, irány a nagyvilág!
A nyári külföldi utazások sok középiskolás számára az első igazi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >