Virtuális Magyarország a Berlini Zöld Héten
Ebben az évben hazánk partnerországként jelenik meg az egyik legrangosabb nemzetközi élelmiszeripari szakkiállításon, a berlini Grüne Wochén. A gasztronómia mellett turisztikai és kulturális elemekre is épül Magyarország vizuális megjelenése.
A világ egyik legnagyobb mezőgazdasági, élelmiszeripari és kertészeti fogyasztói kiállításaként ismert berlini Grüne Woche nemzetközi vásáron hazánk ezúttal partnerországként szerepel, a magyar megjelenést az Agrármarketing Centrum (AMC) szervezi és finanszírozza. Magyarország 1972 óta vesz részt a kiállításon.
A német piac jelenleg is hazánk agrártermékeinek egyik legnagyobb felvevő piaca. A partnerországi státusztól a magyar versenypozíció jelentős javulására számítanak a szervezők.
A tavalyi adatok szerint a 10 napos rendezvényen 403 ezer látogatót regisztráltak, közel 30 százalékuk volt szakmai érdeklődő. A nagyközönség főként családos, kikapcsolódni és vásárolni szándékozó (elsősorban kelet-német) fogyasztókat jelent. Ezt szem előtt tartva emelték ki a koncepcióban tájegységeinkhez kapcsolódó, jellegzetes élelmiszeripari termékeinket, innen irányítva a figyelmet egyedi élelmiszerexport-kínálatunkra és gasztronómiánkra. A hangsúly az ízes, minőségi és biztonságos élelmiszerekre, a hagyomány és a korszerűség ötvözetére kerül.
A koncepció élvezetes és színes környezetben valósul meg: a bruttó 1600 m2-es nemzeti stand részét képezi Magyarország stilizált térképe és ismertebb tájegységeinek megjelenítése, ahol a látogatók „virtuális országjárás” keretében ismerkedhetnek meg a kiállított termékekkel és azok gyártóival. Megjelenik többek között a Balaton, neves borvidékeink, Szeged és a magyar puszta is. A pavilonban helyet kap egy magyar csárda is.
A kiállítás ideje alatt, valamint a protokollesemények kísérőjeként magyaros műsorok szórakoztatják a közönséget: a zenei, népi előadások mellett helyszíni programelemek is szerepelnek a tervezetben (például Rubik-kocka kirakó verseny, ki tud többet Magyarországról).
A fenti kiállítási installáción túl egységes látványelemek kísérik végig a standokat, a nyomtatványokat és a hirdetési felületeket is. A kreatív koncepcióban Magyarországot egy trikolórban füstölgő csípős paprika szimbolizálja.
A nemzeti megjelenést kereskedelemfejlesztő üzletember-találkozó egészíti ki január 21-én.
A korábbi évek munkáját folytatva a közönségvásárral egy időben az AMC ismét áruházi akciót szervez a Kaufhof berlini egységeinek élelmiszer osztályán és most először a berlini METRO áruházakban is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >