Virtuális influenszert vet be a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia bemutatta legújabb kezdeményezését, Sara-t, a mesterséges intelligencia segítségével létrehozott virtuális influenszert. Az ESM által közölt hír szerint a vállalat reményei szerint Sara a közösségi médiában fogja megvitatni a hétköznapi és társadalmi kérdéseket, inspirálva ezzel az embereket egy jobb, egészségesebb és felelősségteljesebb élet felé.

Sara
A virtuális karakter Instagram és TikTok posztokban fogja megosztani nézeteit és véleményét a különböző témákról. A @nerelna.sara azonosítójú karaktert egy profi írókból és alkotókból álló csapat hozta létre, akik felelős és pozitív tartalmak előállítására törekszenek. A SPAR Szlovénia ezzel a kezdeményezéssel arra törekszik, hogy megnyerje magának a fiatalabb generációt és elérje, hogy kövessék Sarát a közösségi médiában.
A virtuális influenszer által megosztott tartalmak a fenntarthatóságtól és az új technológiáktól kezdve az internet biztonságos használatáig sok mindenre kiterjednek. Emellett felhívják a figyelmet a digitális világ buktatóira és veszélyeire, ösztönözve az embereket a technológia biztonságosabb használatára.
Az Euromonitor International 2023 novemberében kiadott jelentése szerint 2024-ben a mesterséges intelligencia, a fenntarthatóság, valamint a társadalmi, gazdasági és politikai tényezők fognak meghatározni a globális fogyasztói trendeket. A SPAR Szlovénia virtuális influenszerrel egy lépéssel közelebb kerül ezekhez a trendekhez, miközben innovatív módon kommunikál a fiatalabb generációval.
Kapcsolódó cikkeink
Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú…
Tovább olvasom >Új, AI-alapú tervezőeszköz
Az Alibaba International bevezette a Pic Copilot nevű mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >