Virtuális influenszert vet be a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia bemutatta legújabb kezdeményezését, Sara-t, a mesterséges intelligencia segítségével létrehozott virtuális influenszert. Az ESM által közölt hír szerint a vállalat reményei szerint Sara a közösségi médiában fogja megvitatni a hétköznapi és társadalmi kérdéseket, inspirálva ezzel az embereket egy jobb, egészségesebb és felelősségteljesebb élet felé.

Sara
A virtuális karakter Instagram és TikTok posztokban fogja megosztani nézeteit és véleményét a különböző témákról. A @nerelna.sara azonosítójú karaktert egy profi írókból és alkotókból álló csapat hozta létre, akik felelős és pozitív tartalmak előállítására törekszenek. A SPAR Szlovénia ezzel a kezdeményezéssel arra törekszik, hogy megnyerje magának a fiatalabb generációt és elérje, hogy kövessék Sarát a közösségi médiában.
A virtuális influenszer által megosztott tartalmak a fenntarthatóságtól és az új technológiáktól kezdve az internet biztonságos használatáig sok mindenre kiterjednek. Emellett felhívják a figyelmet a digitális világ buktatóira és veszélyeire, ösztönözve az embereket a technológia biztonságosabb használatára.
Az Euromonitor International 2023 novemberében kiadott jelentése szerint 2024-ben a mesterséges intelligencia, a fenntarthatóság, valamint a társadalmi, gazdasági és politikai tényezők fognak meghatározni a globális fogyasztói trendeket. A SPAR Szlovénia virtuális influenszerrel egy lépéssel közelebb kerül ezekhez a trendekhez, miközben innovatív módon kommunikál a fiatalabb generációval.
Kapcsolódó cikkeink
A napenergia szerepe egyre nő a kiskereskedelemben – újabb SPAR áruházak működését támogatják napelemek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Prémium Zwilling konyhai eszközökkel indul a SPAR őszi-téli hűségpromóciója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Összefogás a serdülő lányok sportban tartásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >