Virtuális influenszert vet be a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia bemutatta legújabb kezdeményezését, Sara-t, a mesterséges intelligencia segítségével létrehozott virtuális influenszert. Az ESM által közölt hír szerint a vállalat reményei szerint Sara a közösségi médiában fogja megvitatni a hétköznapi és társadalmi kérdéseket, inspirálva ezzel az embereket egy jobb, egészségesebb és felelősségteljesebb élet felé.

Sara
A virtuális karakter Instagram és TikTok posztokban fogja megosztani nézeteit és véleményét a különböző témákról. A @nerelna.sara azonosítójú karaktert egy profi írókból és alkotókból álló csapat hozta létre, akik felelős és pozitív tartalmak előállítására törekszenek. A SPAR Szlovénia ezzel a kezdeményezéssel arra törekszik, hogy megnyerje magának a fiatalabb generációt és elérje, hogy kövessék Sarát a közösségi médiában.
A virtuális influenszer által megosztott tartalmak a fenntarthatóságtól és az új technológiáktól kezdve az internet biztonságos használatáig sok mindenre kiterjednek. Emellett felhívják a figyelmet a digitális világ buktatóira és veszélyeire, ösztönözve az embereket a technológia biztonságosabb használatára.
Az Euromonitor International 2023 novemberében kiadott jelentése szerint 2024-ben a mesterséges intelligencia, a fenntarthatóság, valamint a társadalmi, gazdasági és politikai tényezők fognak meghatározni a globális fogyasztói trendeket. A SPAR Szlovénia virtuális influenszerrel egy lépéssel közelebb kerül ezekhez a trendekhez, miközben innovatív módon kommunikál a fiatalabb generációval.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia és vallás – támogat vagy távolít?
A mesterséges intelligencia térhódítása alól a vallással való találkozás, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >