Virtuális influenszert vet be a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia bemutatta legújabb kezdeményezését, Sara-t, a mesterséges intelligencia segítségével létrehozott virtuális influenszert. Az ESM által közölt hír szerint a vállalat reményei szerint Sara a közösségi médiában fogja megvitatni a hétköznapi és társadalmi kérdéseket, inspirálva ezzel az embereket egy jobb, egészségesebb és felelősségteljesebb élet felé.
A virtuális karakter Instagram és TikTok posztokban fogja megosztani nézeteit és véleményét a különböző témákról. A @nerelna.sara azonosítójú karaktert egy profi írókból és alkotókból álló csapat hozta létre, akik felelős és pozitív tartalmak előállítására törekszenek. A SPAR Szlovénia ezzel a kezdeményezéssel arra törekszik, hogy megnyerje magának a fiatalabb generációt és elérje, hogy kövessék Sarát a közösségi médiában.
A virtuális influenszer által megosztott tartalmak a fenntarthatóságtól és az új technológiáktól kezdve az internet biztonságos használatáig sok mindenre kiterjednek. Emellett felhívják a figyelmet a digitális világ buktatóira és veszélyeire, ösztönözve az embereket a technológia biztonságosabb használatára.
Az Euromonitor International 2023 novemberében kiadott jelentése szerint 2024-ben a mesterséges intelligencia, a fenntarthatóság, valamint a társadalmi, gazdasági és politikai tényezők fognak meghatározni a globális fogyasztói trendeket. A SPAR Szlovénia virtuális influenszerrel egy lépéssel közelebb kerül ezekhez a trendekhez, miközben innovatív módon kommunikál a fiatalabb generációval.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >