Virtuális élelmiszerüzlet a metróaluljáróban – videó
Hogy a vásárlóknak ne kelljen a boltba menniük, majd a bolt megy a vásárlókhoz – ez a Tesco Home Plus mottója Dél-Koreában.
A választás élménye ugyanúgy megvan, mint az átlagos élelmiszerüzletekben, ám az újfajta, virtuális vásárlás sokkal egyszerűbb és praktikusabb megoldást kínál.
A cég egyszerűen elhelyezte megvilágított termékplakátjait néhány frekventált helyen (pl. metróaluljárókban), a vásárlóknak pedig csak annyi a dolguk, hogy a „kosárba” szánt árucikkek QR-kódját lefotózzák az okostelefonjukkal, s hazaérve várják a házhozszállítást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >