Virtuális élelmiszerüzlet a metróaluljáróban – videó
Hogy a vásárlóknak ne kelljen a boltba menniük, majd a bolt megy a vásárlókhoz – ez a Tesco Home Plus mottója Dél-Koreában.
A választás élménye ugyanúgy megvan, mint az átlagos élelmiszerüzletekben, ám az újfajta, virtuális vásárlás sokkal egyszerűbb és praktikusabb megoldást kínál.
A cég egyszerűen elhelyezte megvilágított termékplakátjait néhány frekventált helyen (pl. metróaluljárókban), a vásárlóknak pedig csak annyi a dolguk, hogy a „kosárba” szánt árucikkek QR-kódját lefotózzák az okostelefonjukkal, s hazaérve várják a házhozszállítást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >