Virtuális élelmiszerüzlet a metróaluljáróban – videó
Hogy a vásárlóknak ne kelljen a boltba menniük, majd a bolt megy a vásárlókhoz – ez a Tesco Home Plus mottója Dél-Koreában.
A választás élménye ugyanúgy megvan, mint az átlagos élelmiszerüzletekben, ám az újfajta, virtuális vásárlás sokkal egyszerűbb és praktikusabb megoldást kínál.
A cég egyszerűen elhelyezte megvilágított termékplakátjait néhány frekventált helyen (pl. metróaluljárókban), a vásárlóknak pedig csak annyi a dolguk, hogy a „kosárba” szánt árucikkek QR-kódját lefotózzák az okostelefonjukkal, s hazaérve várják a házhozszállítást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A DHL Csoport tavalyi nyeresége 9 százalékkal csökkent, idén 8 ezer munkahelyet megszüntet Németországban
A német postai és logisztikai vállalat, a DHL Csoport tavalyi…
Tovább olvasom >Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >NKFH: mikrobiológiai nem megfelelőség miatt az Auchan 220 grammos marhahúsos bolognai bébiételt hívott vissza
Mikrobiológiai nem megfelelősége miatt az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a…
Tovább olvasom >