Virtuális élelmiszerüzlet a metróaluljáróban – videó
Hogy a vásárlóknak ne kelljen a boltba menniük, majd a bolt megy a vásárlókhoz – ez a Tesco Home Plus mottója Dél-Koreában.
A választás élménye ugyanúgy megvan, mint az átlagos élelmiszerüzletekben, ám az újfajta, virtuális vásárlás sokkal egyszerűbb és praktikusabb megoldást kínál.
A cég egyszerűen elhelyezte megvilágított termékplakátjait néhány frekventált helyen (pl. metróaluljárókban), a vásárlóknak pedig csak annyi a dolguk, hogy a „kosárba” szánt árucikkek QR-kódját lefotózzák az okostelefonjukkal, s hazaérve várják a házhozszállítást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >