Virtuális élelmiszerüzlet a metróaluljáróban – videó
Hogy a vásárlóknak ne kelljen a boltba menniük, majd a bolt megy a vásárlókhoz – ez a Tesco Home Plus mottója Dél-Koreában.
A választás élménye ugyanúgy megvan, mint az átlagos élelmiszerüzletekben, ám az újfajta, virtuális vásárlás sokkal egyszerűbb és praktikusabb megoldást kínál.
A cég egyszerűen elhelyezte megvilágított termékplakátjait néhány frekventált helyen (pl. metróaluljárókban), a vásárlóknak pedig csak annyi a dolguk, hogy a „kosárba” szánt árucikkek QR-kódját lefotózzák az okostelefonjukkal, s hazaérve várják a házhozszállítást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >