Virtuális avatarral segíti a vásárlást a Conad Centro Nord
Az olaszországi Conad Centro Nord a vásárlókkal számos termék előtörténetéről kommunikáló virtuális avatarral segíti a vásárlást. Az avatar egy a firenzei egyetem hat diákjából álló csapat által fejlesztett projekt eredménye, amely azon túl, hogy képes a Conad-márkás termékek előtörténetét elmondani, a vásárlók kérdéseire is válaszol.
A vásárlók a termékcsomagoláson található QR-kód scannelésével férhetnek hozzá az ellátásilánc-információkhoz ebben az egyszerű és lebilincselő formában. A kezdeményezés részeként a vásárlók is az ellátási lánc aktív szereplőivé válhatnak azáltal, hogy értékelik a megvásárolt termékeket.
A Conad avatar elnyerte a Var Group és a Talent Garden által adományozott Hackathon-díjat.
Kapcsolódó cikkeink
Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé…
Tovább olvasom >Egész Délkelet-Európára kiterjeszti hibrid diszkontkoncepcióját az Eurospin
Az Eurospin olasz diszkontkereskedő Délkelet-Európában terjeszkedik. Az észak-olasz kiskereskedő helyi…
Tovább olvasom >30 millió euró beruházásával bővíti olaszországi tésztagyártását a Barilla
A Barilla 30 millió eurót invesztál a dél-olaszországi Foggia városában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >