Virtuális avatarral segíti a vásárlást a Conad Centro Nord
Az olaszországi Conad Centro Nord a vásárlókkal számos termék előtörténetéről kommunikáló virtuális avatarral segíti a vásárlást. Az avatar egy a firenzei egyetem hat diákjából álló csapat által fejlesztett projekt eredménye, amely azon túl, hogy képes a Conad-márkás termékek előtörténetét elmondani, a vásárlók kérdéseire is válaszol.
A vásárlók a termékcsomagoláson található QR-kód scannelésével férhetnek hozzá az ellátásilánc-információkhoz ebben az egyszerű és lebilincselő formában. A kezdeményezés részeként a vásárlók is az ellátási lánc aktív szereplőivé válhatnak azáltal, hogy értékelik a megvásárolt termékeket.
A Conad avatar elnyerte a Var Group és a Talent Garden által adományozott Hackathon-díjat.
Kapcsolódó cikkeink
A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Több százmillió eurós beruházást tervez a Conad Adriatico 2027-ig
Az olaszországi Conad láncot működtető Conad Adriatico szövetkezet bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >