Virtuális avatarral segíti a vásárlást a Conad Centro Nord
Az olaszországi Conad Centro Nord a vásárlókkal számos termék előtörténetéről kommunikáló virtuális avatarral segíti a vásárlást. Az avatar egy a firenzei egyetem hat diákjából álló csapat által fejlesztett projekt eredménye, amely azon túl, hogy képes a Conad-márkás termékek előtörténetét elmondani, a vásárlók kérdéseire is válaszol.
A vásárlók a termékcsomagoláson található QR-kód scannelésével férhetnek hozzá az ellátásilánc-információkhoz ebben az egyszerű és lebilincselő formában. A kezdeményezés részeként a vásárlók is az ellátási lánc aktív szereplőivé válhatnak azáltal, hogy értékelik a megvásárolt termékeket.
A Conad avatar elnyerte a Var Group és a Talent Garden által adományozott Hackathon-díjat.
Kapcsolódó cikkeink
Az ezüst korosztálynak szóló saját márkát vezetett be a Penny Olaszországban
November 7-től jelenik meg a Penny Italia üzleteiben a diszkont…
Tovább olvasom >A közelségre és fenntarthatóságra fókuszáló új üzleti modellt vezet be a Crai
Az olasz Crai élelmiszer-kiskereskedelmi lánc új üzleti modellt vezetett be,…
Tovább olvasom >Megnőhet jövőre az olívaolaj-kínálat Európában
Jelentősen megnőhet az olívaolaj-kínálat Európában a következő évben, miután a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >