VIP programot indít a Rossmann
Megújul a Rossmann+ hűségprogram, így ezentúl még nagyobb kedvezményekkel vásárolhatunk az üzletekben. A Bronz-, Ezüst- és Arany-tagsághoz szükséges vásárlások 2019. október 1-től számítanak, a VIP-tagsággal járó különböző kedvezményeket pedig 2020. január 1-től lehet felhasználni.
Egy évvel az indulása után már több mint egymillióan csatlakoztak a Rossmann+ kedvezményprogramhoz, melyet a drogérialánc most kibővít egy VIP programmal, így a leghűségesebb vásárlók még több kedvezményt vehetnek igénybe az üzleteiben. A Rossmann ezzel szeretné meghálálni törzsvásárlói bizalmát és segíteni őket a hétköznapi bevásárlások során.
Ahhoz, hogy valaki csatlakozhasson a kedvezményprogramhoz, az üzletben kérnie kell egy Rossmann+ kártyát, majd beregisztrálni azt. Amint a vásárló eléri költéseivel idén a 6000 Ft-ot, automatikusan Rossmann+ VIP taggá válik 2020. január 1-től. A VIP tagságok különböző szinteken olyan garantált egyedi előnyökkel járnak, mint például 5-30% kedvezmény az akciós termékek árából, Rossmann Joker kuponnal 25% vagy 33%-os kedvezmény sajátmárkás és márkatermékre, vagy akár a 15%-os végösszegi kupon Rossmann+ kártyával. Természetesen a jól ismert 4db 10%-os kupon is elérhető már Bronz-tagsággal is. A Rossmann weboldalán és mobiltelefonos alkalmazásán a Rossmann+ fiókba belépve egyszerűen ellenőrizhetőek a költések, az aktuális kedvezmények és a VIP-tagsági fokozat is.
A vásárlók az idei utolsó naptári negyedéves költéseik alapján szerezhetnek Bronz-, Ezüst- vagy Arany VIP tagságot és vehetik igénybe a hozzájuk tartozó kedvezményeket 2020. első naptári negyedévében, 2020. március 31-ig a Rossmann üzleteiben.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Árréscsökkentés a drogériákban: május 19-től több száz terméknél mérséklődnek az árak
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hétfő reggeli Facebook-bejegyzésében emlékeztetett: „Mától a…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >Digitális ugrás a HR-ben – mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Új karrieroldallal, toborzási rendszerrel és e-learning lehetőségekkel várja munkavállalóit a…
Tovább olvasom >Tovább mélyül a válság a Pápai Hús Kft.-nél, miközben a versenytársak növekednek
Súlyos veszteséggel zárta a 2024-es évet a Pápai Hús Kft.,…
Tovább olvasom >