VIP programot indít a Rossmann
Megújul a Rossmann+ hűségprogram, így ezentúl még nagyobb kedvezményekkel vásárolhatunk az üzletekben. A Bronz-, Ezüst- és Arany-tagsághoz szükséges vásárlások 2019. október 1-től számítanak, a VIP-tagsággal járó különböző kedvezményeket pedig 2020. január 1-től lehet felhasználni.
Egy évvel az indulása után már több mint egymillióan csatlakoztak a Rossmann+ kedvezményprogramhoz, melyet a drogérialánc most kibővít egy VIP programmal, így a leghűségesebb vásárlók még több kedvezményt vehetnek igénybe az üzleteiben. A Rossmann ezzel szeretné meghálálni törzsvásárlói bizalmát és segíteni őket a hétköznapi bevásárlások során.
Ahhoz, hogy valaki csatlakozhasson a kedvezményprogramhoz, az üzletben kérnie kell egy Rossmann+ kártyát, majd beregisztrálni azt. Amint a vásárló eléri költéseivel idén a 6000 Ft-ot, automatikusan Rossmann+ VIP taggá válik 2020. január 1-től. A VIP tagságok különböző szinteken olyan garantált egyedi előnyökkel járnak, mint például 5-30% kedvezmény az akciós termékek árából, Rossmann Joker kuponnal 25% vagy 33%-os kedvezmény sajátmárkás és márkatermékre, vagy akár a 15%-os végösszegi kupon Rossmann+ kártyával. Természetesen a jól ismert 4db 10%-os kupon is elérhető már Bronz-tagsággal is. A Rossmann weboldalán és mobiltelefonos alkalmazásán a Rossmann+ fiókba belépve egyszerűen ellenőrizhetőek a költések, az aktuális kedvezmények és a VIP-tagsági fokozat is.
A vásárlók az idei utolsó naptári negyedéves költéseik alapján szerezhetnek Bronz-, Ezüst- vagy Arany VIP tagságot és vehetik igénybe a hozzájuk tartozó kedvezményeket 2020. első naptári negyedévében, 2020. március 31-ig a Rossmann üzleteiben.
Kapcsolódó cikkeink
Arcápolás új szintre emelve
Az arcápolás piacán az innovációk soha nem látott ütemben formálják…
Tovább olvasom >Mórahalmon nyílt a 255. Rossmann
A Dél-alföldi régió dinamikusan fejlődő településén, Mórahalmon nyitotta meg legújabb…
Tovább olvasom >Termékekkel segítette az árvízi védekezést a Rossmann
A Rossmann Magyarország a Vízügy Országos Műszaki Irányító Törzsén (OMIT)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >