VIP programot indít a Rossmann
Megújul a Rossmann+ hűségprogram, így ezentúl még nagyobb kedvezményekkel vásárolhatunk az üzletekben. A Bronz-, Ezüst- és Arany-tagsághoz szükséges vásárlások 2019. október 1-től számítanak, a VIP-tagsággal járó különböző kedvezményeket pedig 2020. január 1-től lehet felhasználni.
Egy évvel az indulása után már több mint egymillióan csatlakoztak a Rossmann+ kedvezményprogramhoz, melyet a drogérialánc most kibővít egy VIP programmal, így a leghűségesebb vásárlók még több kedvezményt vehetnek igénybe az üzleteiben. A Rossmann ezzel szeretné meghálálni törzsvásárlói bizalmát és segíteni őket a hétköznapi bevásárlások során.
Ahhoz, hogy valaki csatlakozhasson a kedvezményprogramhoz, az üzletben kérnie kell egy Rossmann+ kártyát, majd beregisztrálni azt. Amint a vásárló eléri költéseivel idén a 6000 Ft-ot, automatikusan Rossmann+ VIP taggá válik 2020. január 1-től. A VIP tagságok különböző szinteken olyan garantált egyedi előnyökkel járnak, mint például 5-30% kedvezmény az akciós termékek árából, Rossmann Joker kuponnal 25% vagy 33%-os kedvezmény sajátmárkás és márkatermékre, vagy akár a 15%-os végösszegi kupon Rossmann+ kártyával. Természetesen a jól ismert 4db 10%-os kupon is elérhető már Bronz-tagsággal is. A Rossmann weboldalán és mobiltelefonos alkalmazásán a Rossmann+ fiókba belépve egyszerűen ellenőrizhetőek a költések, az aktuális kedvezmények és a VIP-tagsági fokozat is.
A vásárlók az idei utolsó naptári negyedéves költéseik alapján szerezhetnek Bronz-, Ezüst- vagy Arany VIP tagságot és vehetik igénybe a hozzájuk tartozó kedvezményeket 2020. első naptári negyedévében, 2020. március 31-ig a Rossmann üzleteiben.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális kuponokkal támogatja az omnichannel terjeszkedést a Rossmann Németországban
A lendületes nemzetközi növekedésnek és az ambiciózus beruházásoknak köszönhetően a…
Tovább olvasom >Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann
Újabb izgalmas nyereményjátékkal készül a tavaszra a Rossmann: február 17.…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >