Viola: megújult külső és még hatékonyabb összetétel
A Viola termékcsalád első tagjai, a színes és fehér ruhák mosására kifejlesztett mosóporok 2015 végén kerültek újra a polcokra. A 2016. februárban bevezetett folyékony mosószerek a fehér és színes szövetek mellett a finom textíliák (gyapjú és selyem) tisztítására is hatékony megoldást kínálnak.
A család a közeljövőben további új tagokkal bővül: bevezetésre kerülnek folttisztító termékek por, spray és folyadék formában, megjelennek további mosási adalékok (pl. mosószóda), majd új köntösben és innovatív illatokkal tér vissza a régi ismerős, a BIP öblítő kategória.
A 2016 közepére teljes mosási szortimentet kínáló Viola márka legfőbb előnye, hogy kiváló minőséget nyújt rendkívül kedvező áron. Ennek, továbbá a megnyerő dizájnnak és ismerősen csengő névnek köszönhetően a régi, hűséges fogyasztók népes tábora rövidesen új vásárlókkal bővülhet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >