Viola: megújult külső és még hatékonyabb összetétel
A Viola termékcsalád első tagjai, a színes és fehér ruhák mosására kifejlesztett mosóporok 2015 végén kerültek újra a polcokra. A 2016. februárban bevezetett folyékony mosószerek a fehér és színes szövetek mellett a finom textíliák (gyapjú és selyem) tisztítására is hatékony megoldást kínálnak.
A család a közeljövőben további új tagokkal bővül: bevezetésre kerülnek folttisztító termékek por, spray és folyadék formában, megjelennek további mosási adalékok (pl. mosószóda), majd új köntösben és innovatív illatokkal tér vissza a régi ismerős, a BIP öblítő kategória.
A 2016 közepére teljes mosási szortimentet kínáló Viola márka legfőbb előnye, hogy kiváló minőséget nyújt rendkívül kedvező áron. Ennek, továbbá a megnyerő dizájnnak és ismerősen csengő névnek köszönhetően a régi, hűséges fogyasztók népes tábora rövidesen új vásárlókkal bővülhet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >