Viola: megújult külső és még hatékonyabb összetétel
A Viola termékcsalád első tagjai, a színes és fehér ruhák mosására kifejlesztett mosóporok 2015 végén kerültek újra a polcokra. A 2016. februárban bevezetett folyékony mosószerek a fehér és színes szövetek mellett a finom textíliák (gyapjú és selyem) tisztítására is hatékony megoldást kínálnak.
A család a közeljövőben további új tagokkal bővül: bevezetésre kerülnek folttisztító termékek por, spray és folyadék formában, megjelennek további mosási adalékok (pl. mosószóda), majd új köntösben és innovatív illatokkal tér vissza a régi ismerős, a BIP öblítő kategória.
A 2016 közepére teljes mosási szortimentet kínáló Viola márka legfőbb előnye, hogy kiváló minőséget nyújt rendkívül kedvező áron. Ennek, továbbá a megnyerő dizájnnak és ismerősen csengő névnek köszönhetően a régi, hűséges fogyasztók népes tábora rövidesen új vásárlókkal bővülhet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >