Villámgyorsan elfogyott a Wizz Air korlátlan repülést biztosító éves bérlete
Az augusztus 13-án meghirdetett Wizz Air „All You Can Fly” éves bérlet 48 órán belül teljesen elfogyott – számolt be a Bloomberg. A 499 eurós (körülbelül 195 ezer forintos) bérletből 10 ezer darabot kínáltak, és ezek szinte azonnal elkapkodták az utazni vágyók.
A Wizz Air szóvivője a Bloombergnek elmondta, hogy jelenleg mérlegelik egy újabb bérletcsomag kibocsátásának lehetőségét. Az eddig eladott bérletek mintegy 5 millió eurós (közel 2 milliárd forintos) bevételt hoztak a légitársaságnak. A siker különösen fontos a Wizz Air számára, mivel a cég nemrégiben csökkentette az idei évre vonatkozó profitvárakozásait, amelyhez hozzájárult az idei nyár légiközlekedési káosza is.
Az „All You Can Fly” bérlet korlátlan repülőjárat foglalási lehetőséget kínál az év során, ám bizonyos feltételek mellett:
- Minden utazás 9,99 euróba (majdnem négyezer forintba) kerül a bérlet árán felül.
- A jegyeket csak 72 órával az indulás előtt lehet lefoglalni, már ha marad hely a járatokon.
- A foglalás nem tartalmaz poggyászt és ülőhelyválasztási lehetőséget.
- Ha valaki nem használja fel a lefoglalt jegyét, büntetést kell fizetnie.
Az akció meghirdetésekor a Wizz Air bejelentette, hogy a következő bérleteket magasabb, 599 eurós áron kínálják majd.
Michael O’Leary, a Ryanair vezérigazgatója kritizálta a Wizz Air ajánlatát, marketingátverésnek nevezve azt, mondván, hogy az utasok nehezen találnak majd helyet a járatokon, ha csak három nappal az indulás előtt foglalhatnak jegyet. A Wizz Air viszont határozottan cáfolta ezt az állítást.
Kapcsolódó cikkeink
„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >