Villámgyorsan elfogyott a Wizz Air korlátlan repülést biztosító éves bérlete
Az augusztus 13-án meghirdetett Wizz Air „All You Can Fly” éves bérlet 48 órán belül teljesen elfogyott – számolt be a Bloomberg. A 499 eurós (körülbelül 195 ezer forintos) bérletből 10 ezer darabot kínáltak, és ezek szinte azonnal elkapkodták az utazni vágyók.

A következő bérletek ára már magasabb lesz
A Wizz Air szóvivője a Bloombergnek elmondta, hogy jelenleg mérlegelik egy újabb bérletcsomag kibocsátásának lehetőségét. Az eddig eladott bérletek mintegy 5 millió eurós (közel 2 milliárd forintos) bevételt hoztak a légitársaságnak. A siker különösen fontos a Wizz Air számára, mivel a cég nemrégiben csökkentette az idei évre vonatkozó profitvárakozásait, amelyhez hozzájárult az idei nyár légiközlekedési káosza is.
Az „All You Can Fly” bérlet korlátlan repülőjárat foglalási lehetőséget kínál az év során, ám bizonyos feltételek mellett:
- Minden utazás 9,99 euróba (majdnem négyezer forintba) kerül a bérlet árán felül.
- A jegyeket csak 72 órával az indulás előtt lehet lefoglalni, már ha marad hely a járatokon.
- A foglalás nem tartalmaz poggyászt és ülőhelyválasztási lehetőséget.
- Ha valaki nem használja fel a lefoglalt jegyét, büntetést kell fizetnie.
Az akció meghirdetésekor a Wizz Air bejelentette, hogy a következő bérleteket magasabb, 599 eurós áron kínálják majd.
Michael O’Leary, a Ryanair vezérigazgatója kritizálta a Wizz Air ajánlatát, marketingátverésnek nevezve azt, mondván, hogy az utasok nehezen találnak majd helyet a járatokon, ha csak három nappal az indulás előtt foglalhatnak jegyet. A Wizz Air viszont határozottan cáfolta ezt az állítást.
Kapcsolódó cikkeink
Átverés a levegőben: hamis utazási kártyákkal csalnak a Wizz Air nevében
Csalók próbálják megtéveszteni a gyanútlan utazókat a Wizz Air 21.…
Tovább olvasom >A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >