Világszintű digitális továbbképzési kezdeményezés a Henkeltől
A Henkel digitális továbbképzési programot indított 53 000 munkavállalója számára világszerte, hogy felkészítse őket a digitalizációval kapcsolatos kihívások kezelésére. A vállalat jelenleg felméri és kiértékeli a dolgozók aktuális tudását. Ez szolgál majd az új digitális képzési ajánlatok alapjául, amelyek egyértelműen a jövőbeni üzleti igényeket célozzák meg. A digitális készségekre és tudásra vonatkozó konkrét tréningek egy új tanulási platformon lesznek elérhetők, amely minden munkatárs digitális ismereteinek támogatására irányul.

Sylvie Nicol
humánerőforrásokért
felelős alelnök
Henkel
– Egy egyre több kihívást jelentő és egyre változékonyabb környezetben muszáj előrelátóan gondolkodnunk. A digitalizálás óriási hatással van munkakörnyezetünkre. Ahhoz, hogy dolgozóink tudását szisztematikusan fejleszteni tudjuk, tudnunk kell, hogy áll szervezetünk e téren. Ez az átalakulás nem fog egyik napról a másikra bekövetkezni, inkább lesz hasonlítható egy utazáshoz, amely legalább három-öt évig fog tartani – mondta Sylvie Nicol, a Henkel humánerőforrásokért felelős alelnöke. //
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >