Világszintű digitális továbbképzési kezdeményezés a Henkeltől
A Henkel digitális továbbképzési programot indított 53 000 munkavállalója számára világszerte, hogy felkészítse őket a digitalizációval kapcsolatos kihívások kezelésére. A vállalat jelenleg felméri és kiértékeli a dolgozók aktuális tudását. Ez szolgál majd az új digitális képzési ajánlatok alapjául, amelyek egyértelműen a jövőbeni üzleti igényeket célozzák meg. A digitális készségekre és tudásra vonatkozó konkrét tréningek egy új tanulási platformon lesznek elérhetők, amely minden munkatárs digitális ismereteinek támogatására irányul.
– Egy egyre több kihívást jelentő és egyre változékonyabb környezetben muszáj előrelátóan gondolkodnunk. A digitalizálás óriási hatással van munkakörnyezetünkre. Ahhoz, hogy dolgozóink tudását szisztematikusan fejleszteni tudjuk, tudnunk kell, hogy áll szervezetünk e téren. Ez az átalakulás nem fog egyik napról a másikra bekövetkezni, inkább lesz hasonlítható egy utazáshoz, amely legalább három-öt évig fog tartani – mondta Sylvie Nicol, a Henkel humánerőforrásokért felelős alelnöke. //
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >100%-ban megújuló energiára vált a Henkel kenyai gyártóüzemében
Teljesen megújuló energiára állt át a Henkel kenyai gyártóüzemében, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >