Világszinten 10. helyen a hazai üdülőhelyek ár-érték aránya
Az összesített ranglistát immár harmadik éve Ausztrália vezeti, Kanada a második, a top tízben az USA, Olaszország, Svájc, Új-Zéland, Japán és Franciaország is megtalálható.
A CBI világlistáit a FutureBrand és a Weber Shandwick marketingcég teszi közzé minden évben. A háromlépcsős
kiválasztási rendszerben 30 szempont alapján
vizsgálják az országok globális
versenyképességét, figyelembe véve a szakértői
véleményeket, illetve a releváns idegenforgalmi
statisztikákat.
A tavalyi második helyről idén
a tizedikre csúszott vissza Magyarország a Coutry Brand
Index (CBI) legjobb ár-érték arányú
üdülőhelyeket felsoroló 2008-as világranglistán.
A kategória győztese ismét az Indokínai-félsziget
kedvelt üdülőhelye lett, Magyarország helyét
India vette át. A statisztikák szerint nagyot ugrott
előre Afrika, Ázsia és a Közel-Kelet
idegenforgalma, amely az amerikai és európai átlaghoz
képest jóval nagyobb mértékben fejlődött
az elmúlt évben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar-izraeli turisztikai kapcsolatok erősek
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter kedden hivatalában fogadta Hájim Kac izraeli…
Tovább olvasom >2024 vendéglőse
Idén az Év Vendéglőse díjat Rácz Mihálynak, a családi vállalkozásban…
Tovább olvasom >Világszintű megaprodukciót valósít meg a magyar rendezvényszervező cég
Ötórás Depeche Mode koncertet állít színpadra egy magyar rendezvényszervező cég,…
Tovább olvasom >