Világszerte több mint 10 százalékos forgalom bővülést ért el a Tesco
A sikert ismét a külföldi terjeszkedés hozta: Nagybritannián kívül több mint 20 százalékkal nőtt a bevétel.
A harmadik negyedévben a legnagyobb brit kiskereskedelmi hálózat forgalma 11,8 százalékos növekedését jelentett. A sikerben a jól teljesítő külföldi egységeken túl szerepe volt annak is, hogy növelték az élelmiszereken kívüli termékek értékesítését. Ez lassacskán már némi riadalmat kelt a brit szaküzletek körében, de világszerte is nehéz megküzdeni a Tesco "mindent egy helyen" receptjével, együtt a nagyrészt napi 24 órás nyitva tartással.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >