Világszerte több mint 10 százalékos forgalom bővülést ért el a Tesco
A sikert ismét a külföldi terjeszkedés hozta: Nagybritannián kívül több mint 20 százalékkal nőtt a bevétel.
A harmadik negyedévben a legnagyobb brit kiskereskedelmi hálózat forgalma 11,8 százalékos növekedését jelentett. A sikerben a jól teljesítő külföldi egységeken túl szerepe volt annak is, hogy növelték az élelmiszereken kívüli termékek értékesítését. Ez lassacskán már némi riadalmat kelt a brit szaküzletek körében, de világszerte is nehéz megküzdeni a Tesco "mindent egy helyen" receptjével, együtt a nagyrészt napi 24 órás nyitva tartással.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >