Világszerte több mint 10 százalékos forgalom bővülést ért el a Tesco
A sikert ismét a külföldi terjeszkedés hozta: Nagybritannián kívül több mint 20 százalékkal nőtt a bevétel.
A harmadik negyedévben a legnagyobb brit kiskereskedelmi hálózat forgalma 11,8 százalékos növekedését jelentett. A sikerben a jól teljesítő külföldi egységeken túl szerepe volt annak is, hogy növelték az élelmiszereken kívüli termékek értékesítését. Ez lassacskán már némi riadalmat kelt a brit szaküzletek körében, de világszerte is nehéz megküzdeni a Tesco "mindent egy helyen" receptjével, együtt a nagyrészt napi 24 órás nyitva tartással.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >