Világszerte több mint 10 százalékos forgalom bővülést ért el a Tesco
A sikert ismét a külföldi terjeszkedés hozta: Nagybritannián kívül több mint 20 százalékkal nőtt a bevétel.
A harmadik negyedévben a legnagyobb brit kiskereskedelmi hálózat forgalma 11,8 százalékos növekedését jelentett. A sikerben a jól teljesítő külföldi egységeken túl szerepe volt annak is, hogy növelték az élelmiszereken kívüli termékek értékesítését. Ez lassacskán már némi riadalmat kelt a brit szaküzletek körében, de világszerte is nehéz megküzdeni a Tesco "mindent egy helyen" receptjével, együtt a nagyrészt napi 24 órás nyitva tartással.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >