Világszerte több mint 10 százalékos forgalom bővülést ért el a Tesco
A sikert ismét a külföldi terjeszkedés hozta: Nagybritannián kívül több mint 20 százalékkal nőtt a bevétel.
A harmadik negyedévben a legnagyobb brit kiskereskedelmi hálózat forgalma 11,8 százalékos növekedését jelentett. A sikerben a jól teljesítő külföldi egységeken túl szerepe volt annak is, hogy növelték az élelmiszereken kívüli termékek értékesítését. Ez lassacskán már némi riadalmat kelt a brit szaküzletek körében, de világszerte is nehéz megküzdeni a Tesco "mindent egy helyen" receptjével, együtt a nagyrészt napi 24 órás nyitva tartással.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >