Világszerte már több mint 80 sportolóval dolgozik együtt a BioTechUSA
Az idén 22 éves hazai tulajdonú táplálék-kiegészítőket gyártó és forgalmazó BioTechUSA cégcsoport az utóbbi években jelentős nemzetközi terjeszkedésbe kezdett. 1500 termékből álló, 100%-ban doppingmentes protein-, vitamin- és reformélelmiszer portfóliója jelenleg a világ 100 országában elérhető. Európa-szerte már több mint 80 sportolóval működnek együtt, akikkel közös céljuk, hogy minél több emberhez juttassák el az egészséges életmód és a mozgás örömét. Júliustól Szalai Attila, a magyar labdarúgó válogatott 23 éves védője is a BioTechUSA márkanagyköveteinek csapatát erősíti.
A BioTechUSA 2016 óta egyre erősebben van jelen a nemzetközi piacon. Napjainkban világszerte 270 BiotechUSA márkabolt működik, összesen 8 országban, már az Európai Unión kívüli országokat is meghódították. A cég lokális és globálisan szinten is letette voksát a tudatos, egészséges életmód és a sport mellett.
Szalai Attila a BioTechUSA új márkanagykövete
Küldetésének terjesztéséhez a cég a kezdetek óta olyan profi sportolókkal és influenszerekkel dolgozik együtt, akik saját példájukon keresztül, életmódjukkal és sportteljesítményükkel rengeteg embert inspirálnak. Európa-szerte több mint 80 sportolóval működnek együtt, akikkel közös céljunk, hogy minél több emberhez juttassák el az egészséges életmód és a mozgás örömét. Júliustól ennek a példaértékű csapatnak lett a tagja a török Fenerbahçe focistája és a nemzeti tizenegy oszlopos tagja, Szalai Attila is, aki a hazai Forbes Magazin 2021-es sportlistája szerint az ötödik legértékesebb magyar sportoló.
Idén év elején bombaként robbant a hír, hogy a hazai élvonalban már sokat bizonyított sportoló négy és fél évre szóló szerződést írt alá az isztambuli klubhoz, azonban sikerei nem csak a nemzetközi porondon, hanem hazai színekben is folytatódnak a BioTechUSA cégcsoport partnereként.
Együtt a sportos életmódért
“A BioTechUSA-nál mindig is hosszútávú együttműködésekben gondolkodunk. Szalai Attila leigazolása elsősorban azért nagy dolog számunkra, mert kimagasló teljesítménye és mozgás iránti elkötelezettsége számunkra is motiváló. Attila példamutató személye és alázata egyezik a BioTechUSA szellemiségével és büszkén haladunk tovább vele együtt azon az úton, melynek célja a mozgás szeretetének minél szélesebb körű népszerűsítése”
– mondta az együttműködés részleteiről Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketing vezetője.
“Örömmel csatlakoztam a TeamBioTechUSA-hoz, hiszek benne, hogy a saját történetemmel sok embert inspirálhatok egy egészségesebb, tudatosabb és sportosabb életre. A kitűzött célok és álmok elérése közös feladat. Legyen szó bármilyen egyéni elképzelésről, alázattal, kitartással, elhivatottsággal és egy hiteles, nagytudású szakemberekből álló csapat által nyújtott szakértői segítséggel bárki elérheti azokat”
– mondta az új csapatáról Szalai Attila.
Minőségi tartalomgyártás
A hazai nagyvállalat az elmúlt években olyan nemzetközileg is alkalmazható márkastratégiát alakított ki, amely túlmutat a hétköznapi influenszer szerepeken. A tartalomgyártás terén arra törekednek, hogy kreatívjaikkal együttműködve olyan izgalmas és hasznos anyagok készüljenek, melyek teljes mértékben lefedik az egészséges életmód fő pilléreit. A termékek népszerűsítése mellett kiemelt hangsúlyt fektetnek a minőségi tartalomgyártársa és közösségépítésre is. Fontosnak tartják, hogy sportolóik és influencereik a saját hangjukon érjék el közönségüket, a szakértő kollégák pedig szemléletformáló és ismeretterjesztő háttéranyagokkal segítik partnereiket abban, hogy minél informatívabb posztok kerüljenek ki az online térbe. A nyár végétől Szalai Attila Facebook és Instagram oldalán is találkozhat majd a közönség a márkanagykövet és a szakmai csapat által összeállított minőségi és mindennapokban is hasznos segítséget nyújtó tartalmakkal.
Kapcsolódó cikkeink
Hiánypótló egészségügyi innovációk megvalósítása kapott zöld utat
Először adták át a BioTechUSA az Egészségért Díjakat november 22-én…
Tovább olvasom >Hazai egészségügyi intézmények jelentkezését várja a BioTechUSA-cégcsoport
Három kategória, közönségdíj, 18 millió forint összdíjazás – október 14-től…
Tovább olvasom >Rendhagyó jótékony kezdeményezéssel kiegészülő, integrált PR-kampánnyal csábít vissza a konditerembe a BioTechUSA
A szeptemberi hónap az edzőtermi edzéseket elkezdők vagy éppen egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >