Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra építve fejlesztett korai életszakaszra szánt termékét.
A NAN márkanév alatt forgalmazott újdonság Latin-Amerikában és a Közel-Keleten már elérhető, Ázsiában pedig az év későbbi részében várható a piacra lépés. A bejelentést az európai bevezetés kedvező fogadtatása előzte meg – derül ki az ESM tudósításából.
A Sinergity egy egyedi összetételű tápszer, amely probiotikumokat és hat, az anyatejben találhatóhoz szerkezetileg azonos oligoszacharidot (HMO) tartalmaz. Ez a kombináció elősegíti a kisbabák egészséges bélflórájának kialakulását és immunrendszerük fejlődését.
Mint azt Laurent Alsteens, a vállalat globális csecsemő- és kisgyermektáplálási üzletágának vezetője elmondta, a Nestlé élen jár a legkorszerűbb, tudományosan megalapozott táplálkozási megoldások terén. A vállalat HMO-tartalmú termékei már több mint 50 országban elérhetők, és a Nestlé több mint 30 éve végez kutatásokat ezen a területen.
A Nestlé szerint a NAN Sinergity az egyik legfontosabb termékinnovációja, amely jelentős növekedési lehetőségeket kínál.
Kapcsolódó cikkeink
7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >