Világszerte 3500 Starbucks kávézó kapta meg a „Greener Stores” minősítést
Immár 3508 Starbucks kávézó minősül „zöldnek” világszerte, és ezzel 20 régióban van jelen a program a vállalat „erőforráspozitív célkitűzések”-re irányuló stratégiája keretében. Az ázsiai-csendes-óceáni, európai, közel-keleti és afrikai piacon elsőként megjelent Greener Stores után a lánc a programot kiterjeszti Latin-Amerikára és a Karib térségre is, ahol az év végéig valamennyi új üzletét a zöld minősítés keretrendszerében építi meg.
A „Greener Stores” a Starbucks szerint jó példája a vállalat azon törekvéseinek, amelyek saját környezeti lábnyomának csökkentésére és egy a bolygó, valamint saját közösségei számára fenntarthatóbb jövő biztosítására irányulnak. A cég 2025-ig globális Greener Stores hálózatában lévő kávézók számát 10 000-re kívánja növelni.
A World Wildlife Funddal együtt kialakított keretrendszer 25 a környezeti hatásra vonatkozó olyan feltételt, mint például energiahatékonyság, vízfelhasználás, hulladék-újrahasznosítás tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Az idén kulcstrend lesz az AI és a fenntarthatóság
2025 izgalmas évnek ígérkezik, már ami a fogyasztói trendeket illeti.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági fordulat előtt a logisztikai szektor
– Az ESG-elvárások ma már a logisztikai szereplőkre is komoly…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >