Világszerte 3500 Starbucks kávézó kapta meg a „Greener Stores” minősítést
Immár 3508 Starbucks kávézó minősül „zöldnek” világszerte, és ezzel 20 régióban van jelen a program a vállalat „erőforráspozitív célkitűzések”-re irányuló stratégiája keretében. Az ázsiai-csendes-óceáni, európai, közel-keleti és afrikai piacon elsőként megjelent Greener Stores után a lánc a programot kiterjeszti Latin-Amerikára és a Karib térségre is, ahol az év végéig valamennyi új üzletét a zöld minősítés keretrendszerében építi meg.
A „Greener Stores” a Starbucks szerint jó példája a vállalat azon törekvéseinek, amelyek saját környezeti lábnyomának csökkentésére és egy a bolygó, valamint saját közösségei számára fenntarthatóbb jövő biztosítására irányulnak. A cég 2025-ig globális Greener Stores hálózatában lévő kávézók számát 10 000-re kívánja növelni.
A World Wildlife Funddal együtt kialakított keretrendszer 25 a környezeti hatásra vonatkozó olyan feltételt, mint például energiahatékonyság, vízfelhasználás, hulladék-újrahasznosítás tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Jóval kevesebb cégnek kell majd fenntarthatósági kérdésekre válaszolnia
Bár július 1-től a minimum ESG-kérdéssorra vonatkozó elvárásban egyre több…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Szallas.hu: jelentősen nőtt az augusztus 20-ára és az ünnepet követő napokra szóló foglalások száma
Az augusztus 20-i érkezésre szóló szállásfoglalások száma 58 százalékkal nőtt…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >