Világszerte 3500 Starbucks kávézó kapta meg a „Greener Stores” minősítést
Immár 3508 Starbucks kávézó minősül „zöldnek” világszerte, és ezzel 20 régióban van jelen a program a vállalat „erőforráspozitív célkitűzések”-re irányuló stratégiája keretében. Az ázsiai-csendes-óceáni, európai, közel-keleti és afrikai piacon elsőként megjelent Greener Stores után a lánc a programot kiterjeszti Latin-Amerikára és a Karib térségre is, ahol az év végéig valamennyi új üzletét a zöld minősítés keretrendszerében építi meg.
A „Greener Stores” a Starbucks szerint jó példája a vállalat azon törekvéseinek, amelyek saját környezeti lábnyomának csökkentésére és egy a bolygó, valamint saját közösségei számára fenntarthatóbb jövő biztosítására irányulnak. A cég 2025-ig globális Greener Stores hálózatában lévő kávézók számát 10 000-re kívánja növelni.
A World Wildlife Funddal együtt kialakított keretrendszer 25 a környezeti hatásra vonatkozó olyan feltételt, mint például energiahatékonyság, vízfelhasználás, hulladék-újrahasznosítás tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >WWF: minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja
2025-ben minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja –…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >