Világszerte 3500 Starbucks kávézó kapta meg a „Greener Stores” minősítést
Immár 3508 Starbucks kávézó minősül „zöldnek” világszerte, és ezzel 20 régióban van jelen a program a vállalat „erőforráspozitív célkitűzések”-re irányuló stratégiája keretében. Az ázsiai-csendes-óceáni, európai, közel-keleti és afrikai piacon elsőként megjelent Greener Stores után a lánc a programot kiterjeszti Latin-Amerikára és a Karib térségre is, ahol az év végéig valamennyi új üzletét a zöld minősítés keretrendszerében építi meg.
A „Greener Stores” a Starbucks szerint jó példája a vállalat azon törekvéseinek, amelyek saját környezeti lábnyomának csökkentésére és egy a bolygó, valamint saját közösségei számára fenntarthatóbb jövő biztosítására irányulnak. A cég 2025-ig globális Greener Stores hálózatában lévő kávézók számát 10 000-re kívánja növelni.
A World Wildlife Funddal együtt kialakított keretrendszer 25 a környezeti hatásra vonatkozó olyan feltételt, mint például energiahatékonyság, vízfelhasználás, hulladék-újrahasznosítás tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >Európa éléskamrája sivataggá válhat
Spanyolország mára Európa vezető zöldség- és gyümölcstermelője lett, de agrársikereit…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >