Világpremier a CBA Plaza veszprémi üzletében
A CBA, a Coca-Cola és a Szintézis együttműködésének köszönhetően világújdonságnak számító eladáshelyi reklámeszköz jelent meg a CBA Plaza veszprémi üzletében: ez nem más, mint az E-rail, vagyis az elektronikus sín.
Minden egyes polcon egy kijelző található a polc szélességében, amelyen a Coca-Cola termékeihez párosított flash file fut, odacsábítva a vásárlók tekintetét. Egyes külföldi láncok már tesztelték a megoldást, a statisztikák szerint háromszor annyi vásárló vette le a terméket az E-rail polcról, mint a hagyományos polcról.
A CBA szeptember végéig teszteli a megoldást, majd bemutatásra kerül a Tapolcán megrendezendő „Business Days” Trade Magazin éves rendezvényén is.
Az E-rail jelenleg még „teszt” üzemmódban fut, de a későbbiekben olyan funkciók is párosíthatók a polcrendszerhez, mint a mozgásérzékelő szenzorok, így ha a vásárló odalép a polchoz, a flash leáll, és megjelennek az árak.
Az E-rail egy kifejezetten figyelemfelkeltő boltberendezés, amellyel mindenki nyer: a termékek gyártónak szolgálhat új marketingeszközként, az üzlet a felület értékesítésével és a termékeladások növelésével extra bevételre tehet szert, a vásárló pedig hasznos termék információhoz juthat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >