Világpremier a CBA Plaza veszprémi üzletében
A CBA, a Coca-Cola és a Szintézis együttműködésének köszönhetően világújdonságnak számító eladáshelyi reklámeszköz jelent meg a CBA Plaza veszprémi üzletében: ez nem más, mint az E-rail, vagyis az elektronikus sín.
Minden egyes polcon egy kijelző található a polc szélességében, amelyen a Coca-Cola termékeihez párosított flash file fut, odacsábítva a vásárlók tekintetét. Egyes külföldi láncok már tesztelték a megoldást, a statisztikák szerint háromszor annyi vásárló vette le a terméket az E-rail polcról, mint a hagyományos polcról.
A CBA szeptember végéig teszteli a megoldást, majd bemutatásra kerül a Tapolcán megrendezendő „Business Days” Trade Magazin éves rendezvényén is.
Az E-rail jelenleg még „teszt” üzemmódban fut, de a későbbiekben olyan funkciók is párosíthatók a polcrendszerhez, mint a mozgásérzékelő szenzorok, így ha a vásárló odalép a polchoz, a flash leáll, és megjelennek az árak.
Az E-rail egy kifejezetten figyelemfelkeltő boltberendezés, amellyel mindenki nyer: a termékek gyártónak szolgálhat új marketingeszközként, az üzlet a felület értékesítésével és a termékeladások növelésével extra bevételre tehet szert, a vásárló pedig hasznos termék információhoz juthat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >