Világpremier a CBA Plaza veszprémi üzletében
A CBA, a Coca-Cola és a Szintézis együttműködésének köszönhetően világújdonságnak számító eladáshelyi reklámeszköz jelent meg a CBA Plaza veszprémi üzletében: ez nem más, mint az E-rail, vagyis az elektronikus sín.
Minden egyes polcon egy kijelző található a polc szélességében, amelyen a Coca-Cola termékeihez párosított flash file fut, odacsábítva a vásárlók tekintetét. Egyes külföldi láncok már tesztelték a megoldást, a statisztikák szerint háromszor annyi vásárló vette le a terméket az E-rail polcról, mint a hagyományos polcról.
A CBA szeptember végéig teszteli a megoldást, majd bemutatásra kerül a Tapolcán megrendezendő „Business Days” Trade Magazin éves rendezvényén is.
Az E-rail jelenleg még „teszt” üzemmódban fut, de a későbbiekben olyan funkciók is párosíthatók a polcrendszerhez, mint a mozgásérzékelő szenzorok, így ha a vásárló odalép a polchoz, a flash leáll, és megjelennek az árak.
Az E-rail egy kifejezetten figyelemfelkeltő boltberendezés, amellyel mindenki nyer: a termékek gyártónak szolgálhat új marketingeszközként, az üzlet a felület értékesítésével és a termékeladások növelésével extra bevételre tehet szert, a vásárló pedig hasznos termék információhoz juthat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >