Világhírű rendező montázsfilmjével ünnepli 35. szülinapját a hazai McDonald’s
A hazai McDonald’s 35. születésnapi montázsfilmjét a mindenkori vendégek és dolgozók több száz videófelvételéből és fényképéből Pálfi György készítette el, a zenét pedig a Margaret Island zenekar szerezte hozzá.

Izgalmas kihívás volt ezt a filmet elkészíteni
A világhírű rendező és csapata többszáz munkaóra alatt, változatos filmes technikák felhasználásával készítette el a pár perces „Meki 35 közösségi film” című alkotást. A rendszerváltás előttről induló videóban egymásba fonódnak a régi mekis szülinapi fotók, a legkülönlegesebb éttermi pillanatok és korunk közösségi médiás élményei is. A legkorábbi felhasznált képanyag az első magyarországi étterem nyitásakor, míg a legfrissebbek idén ősszel készültek. A stáb igyekezett a lehető legtöbb és legváltozatosabb tartalmat összeválogatni a hazai McDonald’s kérésére beérkezett, minden várakozást felülmúló mennyiségű dolgozói és látogatói képanyagból.
„Izgalmas kihívás volt ezt a filmet elkészíteni. Már az elején megfogadtuk, hogy az archív anyagok mellett, csak a beérkezettekből dolgozva állítjuk össze az etűdöt. A zene, azaz a film ritmusát és hangulatát leginkább meghatározó elem már készen volt, mikor az első képek megérkeztek. Mozgóképekre, videókra számítottunk, de az anyag többsége állókép, családifotó lett. Így ehhez kellett igazítani a koncepciónkat. Annyi fotó érkezett, hogy úgy döntöttünk, hogy ebből a rengeteg sok élményből, amit az emberek megosztottak, a lehető legtöbbet felhasználjuk. Ezért kaleidoszkópszerűen, osztott képeket alkalmazva rendeztük el őket. Így szinte mindenki, aki részese akart lenni ennek a szülinapi filmnek, megtalálhatja benne a saját, személyes emlékét”
– mondta el Pálfi György a montázsfilm készítéséről.
A különleges filmhez különleges hangulatú dal készült
A film aláfestésére szolgáló „Ugyanitt várlak” című dalt a hazai Meki® felkérésre a Margaret Island készítette el. A szám megkomponálásához segítségül hívták két állandó alkotótársukat, Szepesi Mátyás dalszövegírót és Toldi Miklós producert is. Mindannyiuk számára fontos találkozóhelynek számítanak a McDonald’s éttermek, így a dal középpontjába is ez a motívum került.
„A zene a próbatermünkben töltött közös munkával, a dalszöveg pedig már a Mekiben eltöltött inspirációs óra után született meg. Mind egyetértettünk abban, hogy nekünk ezek a helyszínek a közös találkozásainkat, gyerekkori élményeinket, vágyakozásainkat, életeseményeink hátteréül szolgáló eligazodási pontokat jelentik leginkább. Innen már csak pár hétre volt szükségünk, hogy a végleges, könnyed hangulatra csiszoljuk a dalt”
– mondták el a zenekar tagjai a streaming szolgáltatóknál is meghallgatható új számukról.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium italok a McDonald’sben
A McDonald’s júliustól fokozatosan bezárja prémium italokra fókuszáló spinoffját, a…
Tovább olvasom >Magyar szakember az idei ICCO Global Awards zsűrijében
Szabó Judit, a hazai McDonald’s vállalati kommunikációs és fenntarthatósági vezetője…
Tovább olvasom >Pokémon-kártyák miatt élelmiszer-pazarlásba fulladt a japán McDonald’s kampánya
A hónap elején Japánban limitált kiadású Pokémon-kártyákat kínált a McDonald’s…
Tovább olvasom >További cikkeink
Romlott a gazdasági hangulatindex az EU-ban és az euróövezetben augusztusban, Magyarországon javult
Romlott a gazdasági hangulatindex az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >Augusztusban négyhavi csúcsára ért fel a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A GVH állítja: minden elköltött 100 forintból legalább 70 a multiké
A multinacionális kiskereskedelmi láncok uralják a 8400 milliárd forint bruttó…
Tovább olvasom >