Világbajnok termékek a dm-nél
Lukas Podolski, az egykori 130-szoros német válogatott focista és a dm együttműködésével új exkluzív márka került a drogéria polcaira. A STRASSENKICKER termékcsalád négyféle tusfürdőből és négyféle aeroszolos dezodorból álló különleges sorozat. A termékek megvásárlásával a bevétel egy része a Lukas Podolski alapítványhoz kerül, amely hátrányos helyzetű gyermekek és fiatalok képzését és sportolását támogatja, valamint különböző sportterápiás kezeléseket finanszíroz rászoruló gyermekek részére.
– A termékcsaláddal férfi vásárlóinknak kínálunk exkluzív, vonzó termékeket, miközben a társadalmi felelősségvállalásra is fel tudjuk hívni a figyelmet a rászoruló gyermekek támogatásával. Szimpatikus, kreatív és autentikus márkáról beszélhetünk, a fociláz nálunk most tör csak ki igazán! – hangsúlyozta Kanyó Roland marketing- és PR-menedzser. //
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >Aznapi házhozszállítást indít a dm a Wolttal együttműködésben
Augusztustól a dm budapesti vásárlói új szállítási módot választhatnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >BMI: Mélyülő zsugorodás októberben
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított októberi értéke: 47,6.…
Tovább olvasom >