Világbajnok termékek a dm-nél
Lukas Podolski, az egykori 130-szoros német válogatott focista és a dm együttműködésével új exkluzív márka került a drogéria polcaira. A STRASSENKICKER termékcsalád négyféle tusfürdőből és négyféle aeroszolos dezodorból álló különleges sorozat. A termékek megvásárlásával a bevétel egy része a Lukas Podolski alapítványhoz kerül, amely hátrányos helyzetű gyermekek és fiatalok képzését és sportolását támogatja, valamint különböző sportterápiás kezeléseket finanszíroz rászoruló gyermekek részére.
– A termékcsaláddal férfi vásárlóinknak kínálunk exkluzív, vonzó termékeket, miközben a társadalmi felelősségvállalásra is fel tudjuk hívni a figyelmet a rászoruló gyermekek támogatásával. Szimpatikus, kreatív és autentikus márkáról beszélhetünk, a fociláz nálunk most tör csak ki igazán! – hangsúlyozta Kanyó Roland marketing- és PR-menedzser. //
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >Online gyógyszertár indításán dolgozik a dm Németországban
A dm drogérialánc 2025-től saját online gyógyszertárral kezd Németországban recept…
Tovább olvasom >Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >