VIII. Univer Business Golf Championship
Hét évvel ezelőtt született meg a gondolat: olyan golfbajnokságot rendezni, ahova az üzleti élet prominens képviselőit hívnák meg. A meghívásos rendezvény célja, hogy a cégvezetők, cégtulajdonosok kötöttségek nélkül ismerkedjenek meg a golf szépségével.A meghívottak köre egyrészt már golfozó, másrészt pedig a golf iránt érdeklődő vezető üzletember, valamint családtagjaik. A rendezvény kezdetben az FMCG-területre koncentrálódott, de 2006-tól meghívásos alapon tulajdonosaikkal, vezetőikkel képviseltetik magukat a különféle cégtípusok piacvezetői (például bank, ingatlanforgalmazó, reklámügynökség, számítástechnikai és telekommunikációs cégek stb.).
A helyszín kezdetek óta a bükfürdői Birdland Golf Club, amely a pálya minősége és a környezet miatt kitűnő körülményeket biztosít a kikapcsolódásra és a kötetlen eszmecserére.
A társasági nap megrendezésére minden évben, tavasz végén, május utolsó hétvégéjén kerül sor. Idén ez május 31-re és június 1-jére esett. Az időjárással már évek óta nagy szerencséje van a rendező Perla Service stábjának.
A profi golfozók napközben versenyeztek a szponzorok által felajánlott értékes díjakért. Az idei fődíj repülőjegy és szállás volt egy hétre New Yorkba, 2 fő részére, a Carlson Wagonlit Travel jóvoltából.
A nem golfozó vendégeket is érdekes programok várták. Ezek a golf megismerését szolgálták, a pályabemutatótól kezdve az oktatáson át egészen a kezdők (rabbit) versenyéig. Az idei legnépszerűbb programok a golfoktatás, az íjászat, a quad motorozás és – talán épp a gazdaság ismert nehézségei miatt – a jóslás voltak.
Gyermekeknek elektromos kisautók, ugrálóvár és rodeózás jelentette a kikapcsolódást. A nőket a Caprice gyémánt- és ékszerbemutató és az Estée Lauder bőrdiagnosztika és sminktanácsadás kényeztette. Idén először volt helikopterbemutató, és a szerencséseknek próbarepülés. Lehetett gyönyörködni a J+J Vízisport által kiállított két hajóban, és volt oldtimer-bemutató is.
Minden évben bemutatkozik egy autómárka. Idén a Saab modelleket hozta el a Polar Mobil, nagy sikerű tesztvezetéssel egybekötve.
A vendégek ellátásáról egész nap a büfésátor gondoskodott Délhús grillpartival, hideg Heineken sörrel, Kaiser Food szendvicsekkel.
Immár negyedik éve Lajsz András koktélbárjával kezdődött az este, amit a díjkiosztó gálavacsora követett, zenészekkel, tűzijátékkal a több mint 200 vendég részére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >