Vigye haza a Tesco kasszáit!
Többek között kasszapultok, kasszafiókok is szerepelnek a Tesco-Globál Áruházak Zrt. most futó árverésein. A cég 2011-ben tartotta első árverését lecserélt, vagy felszámolt eszközei, üzletberendezései és gépei értékesítésére. Az eredményekről sokat elmond, hogy most futó árveréseik a 36. illetve 37. sorszámot kapták. A Tesco 2015 közepe óta annyi aukciót tartott, mint 2011 és 2015 júliusa között összesen.
Az elmúlt években a legnagyobb hazánkban működő kereskedelmi lánc mintegy 300 millió forintot realizált használt, feleslegessé vált eszközei online árverésein. A cég az értékesítésnek ezt a módszerét alkalmazza már Szlovákiában és Csehországban is, a lengyel Tesco pedig a közeljövőben tartja majd első ilyen aukcióját – szintén a magyar szervező segítségével.
A Tesco által kínált eszközök mindig népszerűek, mert a cég eleve megbízható gépeket vásárol, és ezek csereciklusait úgy állítja be, hogy biztosan még az előtt selejtezzék le, hogy bármilyen probléma lehetne ezekkel. Emiatt az eszközök még sokáig megbízhatóan működnek az új tulajdonosoknál – mutatta be a vállalat értékesítési szokásait Kocsis Csaba, az árveréseket szervező Intergavel vezetője.
A cég rendszerint nagyon vegyes tételeket küld kalapács alá, és ez most sincs másképp – folytatta a szakember. A már említett kasszapultok és -fiókok mellett ivóvíz automaták, számos irodai nyomtató, rengeteg monitor és számítógép, billentyűzet, állvány, különböző hűtők, polcrendszerek, csomagológépek, kínálók, szekrények, átengedő kapuk szerepelnek.
Vannak olyan, különösnek tűnő tételek is, mint a jégkásakészítők vagy értékmegőrző szekrények.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >