Vigye haza a Tesco kasszáit!
Többek között kasszapultok, kasszafiókok is szerepelnek a Tesco-Globál Áruházak Zrt. most futó árverésein. A cég 2011-ben tartotta első árverését lecserélt, vagy felszámolt eszközei, üzletberendezései és gépei értékesítésére. Az eredményekről sokat elmond, hogy most futó árveréseik a 36. illetve 37. sorszámot kapták. A Tesco 2015 közepe óta annyi aukciót tartott, mint 2011 és 2015 júliusa között összesen.
Az elmúlt években a legnagyobb hazánkban működő kereskedelmi lánc mintegy 300 millió forintot realizált használt, feleslegessé vált eszközei online árverésein. A cég az értékesítésnek ezt a módszerét alkalmazza már Szlovákiában és Csehországban is, a lengyel Tesco pedig a közeljövőben tartja majd első ilyen aukcióját – szintén a magyar szervező segítségével.
A Tesco által kínált eszközök mindig népszerűek, mert a cég eleve megbízható gépeket vásárol, és ezek csereciklusait úgy állítja be, hogy biztosan még az előtt selejtezzék le, hogy bármilyen probléma lehetne ezekkel. Emiatt az eszközök még sokáig megbízhatóan működnek az új tulajdonosoknál – mutatta be a vállalat értékesítési szokásait Kocsis Csaba, az árveréseket szervező Intergavel vezetője.
A cég rendszerint nagyon vegyes tételeket küld kalapács alá, és ez most sincs másképp – folytatta a szakember. A már említett kasszapultok és -fiókok mellett ivóvíz automaták, számos irodai nyomtató, rengeteg monitor és számítógép, billentyűzet, állvány, különböző hűtők, polcrendszerek, csomagológépek, kínálók, szekrények, átengedő kapuk szerepelnek.
Vannak olyan, különösnek tűnő tételek is, mint a jégkásakészítők vagy értékmegőrző szekrények.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >