Vidéki kis boltokat karol fel az Első Magyar Élelmiszer-kereskedelmi Konzorcium
Egységbe tömörült élelmiszer nagykereskedők szeretnék a termelők és a vidéki kis boltok közötti kapcsolatot tökéletesíteni; a múlt héten megalakult Első Magyar Élelmiszer-kereskedelmi Konzorcium (EMÉK) szóvivője a haszon tisztességes elosztásától a forgalom növekedését és jobb áruellátást remél.
Amint azt a Magyar Nemzetnek Halla László, a Biomark Kft. ügyvezetője, a hét tagú konzorcium szóvivője elmondta, az alapítók együttműködésének alapja a tisztességes piaci magatartás, a megbízhatóság, a kiszámíthatóság. Ügyfeleik – leginkább vidéki kis boltok és élelmiszer-termelő vállalkozások – éppen ezeket várják el szállítóiktól.
A konzorcium üzletfilozófiája, hogy a terméken keletkező haszonnak arányosan kell megoszlania a termelő, az áruterítést végző nagykereskedő és a fogyasztóval kapcsolatban lévő kis üzlet között, s akkor a vásárló is jó jár.
A termelők számára előny, hogy a jó minőségű termékeket a jövőben akár országosan is teríteni tudják a konzorciumon keresztül.
A konzorcium igyekszik a jövőben beszállítói körét ugyanúgy bővíteni, mint a velük kapcsolatban álló kis üzletekét, de más, hasonlóan gondolkodó nagykereskedőkkel is szívesen együttműködnek – írja a Magyar Nemzet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Higiénia kompromisszumok nélkül
A női higiéniai termékek piacán egyre inkább előtérbe kerülnek a…
Tovább olvasom >Új kezdet kapujában a magyar-bajor agrárkapcsolatok
Nagyon tanulságos, hogy szinte minden kérdésben egyet tudtunk érteni. Az…
Tovább olvasom >A Paradicsom még odébb van
A hazai zöldségek-gyümölcsök választékának szélesítése az üzletekben a kormányzat, a…
Tovább olvasom >