Vidéki kis boltokat karol fel az Első Magyar Élelmiszer-kereskedelmi Konzorcium
Egységbe tömörült élelmiszer nagykereskedők szeretnék a termelők és a vidéki kis boltok közötti kapcsolatot tökéletesíteni; a múlt héten megalakult Első Magyar Élelmiszer-kereskedelmi Konzorcium (EMÉK) szóvivője a haszon tisztességes elosztásától a forgalom növekedését és jobb áruellátást remél.
Amint azt a Magyar Nemzetnek Halla László, a Biomark Kft. ügyvezetője, a hét tagú konzorcium szóvivője elmondta, az alapítók együttműködésének alapja a tisztességes piaci magatartás, a megbízhatóság, a kiszámíthatóság. Ügyfeleik – leginkább vidéki kis boltok és élelmiszer-termelő vállalkozások – éppen ezeket várják el szállítóiktól.
A konzorcium üzletfilozófiája, hogy a terméken keletkező haszonnak arányosan kell megoszlania a termelő, az áruterítést végző nagykereskedő és a fogyasztóval kapcsolatban lévő kis üzlet között, s akkor a vásárló is jó jár.
A termelők számára előny, hogy a jó minőségű termékeket a jövőben akár országosan is teríteni tudják a konzorciumon keresztül.
A konzorcium igyekszik a jövőben beszállítói körét ugyanúgy bővíteni, mint a velük kapcsolatban álló kis üzletekét, de más, hasonlóan gondolkodó nagykereskedőkkel is szívesen együttműködnek – írja a Magyar Nemzet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >