Vidéki kis boltokat karol fel az Első Magyar Élelmiszer-kereskedelmi Konzorcium
Egységbe tömörült élelmiszer nagykereskedők szeretnék a termelők és a vidéki kis boltok közötti kapcsolatot tökéletesíteni; a múlt héten megalakult Első Magyar Élelmiszer-kereskedelmi Konzorcium (EMÉK) szóvivője a haszon tisztességes elosztásától a forgalom növekedését és jobb áruellátást remél.
Amint azt a Magyar Nemzetnek Halla László, a Biomark Kft. ügyvezetője, a hét tagú konzorcium szóvivője elmondta, az alapítók együttműködésének alapja a tisztességes piaci magatartás, a megbízhatóság, a kiszámíthatóság. Ügyfeleik – leginkább vidéki kis boltok és élelmiszer-termelő vállalkozások – éppen ezeket várják el szállítóiktól.
A konzorcium üzletfilozófiája, hogy a terméken keletkező haszonnak arányosan kell megoszlania a termelő, az áruterítést végző nagykereskedő és a fogyasztóval kapcsolatban lévő kis üzlet között, s akkor a vásárló is jó jár.
A termelők számára előny, hogy a jó minőségű termékeket a jövőben akár országosan is teríteni tudják a konzorciumon keresztül.
A konzorcium igyekszik a jövőben beszállítói körét ugyanúgy bővíteni, mint a velük kapcsolatban álló kis üzletekét, de más, hasonlóan gondolkodó nagykereskedőkkel is szívesen együttműködnek – írja a Magyar Nemzet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >