Vidéken erősített a Chef Market

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 06. 20. 15:09

A Chef Market 2017-es éve leginkább a logisztikai fejlesztésekről szólt. A nagykereskedelmi piacon kialakuló versenyhelyzetre reagálva fontos döntést hoztak azzal, hogy a vidékre történő szállításokhoz egy külső professzionális logisztikai partnercéget kerestek. A Waberer’sszel elindított együttműködés segítségével alig 6-8 hónap alatt megduplázták a vidéki kiszállításaik és ügyfeleik számát, amit hatalmas sikernek könyvelnek el.

Dr. Andrejszki Richárd
vezérigazgató
Chef Market

A Chef Marketnél úgy látják, hogy a piaci környezet változásaiban hasonló tendencia érvényesül, mint a kiskereskedelmi szektorban: a vásárlóerő és vásárlási kedv nagy tempóban növekszik, és a kereslet egyre inkább elmozdul a minőségi termékek és a kényelmi szolgáltatások irányába.

A cég struktúrájában 2018-ban komolyabb változás zajlik, mivel a gyorsuló gazdasági környezet elkezdte csúcsra járatni az iparágat. Ennek hatása az idei évre nagyon jelentős, amit le kell követniük a szervezeten belül is.

– Idén év elején egy, az eddigieknél strukturáltabb marketingcsapat alakult cégünknél, amelynek komoly szerepet szánunk a következő években – jelzi dr. Andrejszki Richárd, a Chef Market Zrt. vezérigazgatója. – A digitalizáció ugrásszerű trendje és a növekvő versenyhelyzet megköveteli, hogy komolyan foglalkozzunk az ügyfelek változó igényeivel, és elérjük őket minden platformon.

2018-at érdekes évként jellemzi dr. Andrejszki Richárd, hiszen alapvetően idén nem a növekedés a célja a Chef Marketnek. A minél több vevő megszerzése helyett a jelenlegi vevői kör kiszolgálási színvonalának megőrzése kerül előtérbe, a számukra nyújtott termékek és szolgáltatások minőségét kell csúcsra járatnia a cégnek magasabb árakon.

– El kell indítani az áremelést, ez az egyetlen esély arra, hogy megtartsuk és tovább növeljük a színvonalat. Aki a jelenlegi környezetben élvezi, hogy alacsony árakon gyorsan piacot szerez, orosz rulettet játszik – figyelmeztet a vezérigazgató. //

Vevőkör:
HORECA

Főbb forgalmazott kategóriák: 
FRISSÁRUK, SZÁRAZÁRUK,
HŰTÖTT ÁRUK, CUKRÁSZTERMÉKEK

Bruttó forgalom, 2016.:
11,3 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2017.:
12,1 MRD HUF

Honlap: www.chefmarket.hu

Területi lefedettség:
KELET-, KÖZÉP-, NYUGAT-MAGYARORSZÁG

 

Kapcsolódó cikkeink