Vidéken erősített a Chef Market
A Chef Market 2017-es éve leginkább a logisztikai fejlesztésekről szólt. A nagykereskedelmi piacon kialakuló versenyhelyzetre reagálva fontos döntést hoztak azzal, hogy a vidékre történő szállításokhoz egy külső professzionális logisztikai partnercéget kerestek. A Waberer’sszel elindított együttműködés segítségével alig 6-8 hónap alatt megduplázták a vidéki kiszállításaik és ügyfeleik számát, amit hatalmas sikernek könyvelnek el.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/06/AndrejszkiRichard-uj_opt-244x300.jpeg)
Dr. Andrejszki Richárd
vezérigazgató
Chef Market
A Chef Marketnél úgy látják, hogy a piaci környezet változásaiban hasonló tendencia érvényesül, mint a kiskereskedelmi szektorban: a vásárlóerő és vásárlási kedv nagy tempóban növekszik, és a kereslet egyre inkább elmozdul a minőségi termékek és a kényelmi szolgáltatások irányába.
A cég struktúrájában 2018-ban komolyabb változás zajlik, mivel a gyorsuló gazdasági környezet elkezdte csúcsra járatni az iparágat. Ennek hatása az idei évre nagyon jelentős, amit le kell követniük a szervezeten belül is.
– Idén év elején egy, az eddigieknél strukturáltabb marketingcsapat alakult cégünknél, amelynek komoly szerepet szánunk a következő években – jelzi dr. Andrejszki Richárd, a Chef Market Zrt. vezérigazgatója. – A digitalizáció ugrásszerű trendje és a növekvő versenyhelyzet megköveteli, hogy komolyan foglalkozzunk az ügyfelek változó igényeivel, és elérjük őket minden platformon.
2018-at érdekes évként jellemzi dr. Andrejszki Richárd, hiszen alapvetően idén nem a növekedés a célja a Chef Marketnek. A minél több vevő megszerzése helyett a jelenlegi vevői kör kiszolgálási színvonalának megőrzése kerül előtérbe, a számukra nyújtott termékek és szolgáltatások minőségét kell csúcsra járatnia a cégnek magasabb árakon.
– El kell indítani az áremelést, ez az egyetlen esély arra, hogy megtartsuk és tovább növeljük a színvonalat. Aki a jelenlegi környezetben élvezi, hogy alacsony árakon gyorsan piacot szerez, orosz rulettet játszik – figyelmeztet a vezérigazgató. //
Vevőkör:
HORECA
Főbb forgalmazott kategóriák:
FRISSÁRUK, SZÁRAZÁRUK,
HŰTÖTT ÁRUK, CUKRÁSZTERMÉKEK
Bruttó forgalom, 2016.:
11,3 MRD HUF
Bruttó forgalom, 2017.:
12,1 MRD HUF
Honlap: www.chefmarket.hu
Területi lefedettség:
KELET-, KÖZÉP-, NYUGAT-MAGYARORSZÁG
Kapcsolódó cikkeink
Kivezetné Daniel Kretinsky a Metrót a tőzsdéről
A cseh milliárdos Daniel Kretinsky cége, a EP Global Commerce…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >