Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret nyer az életritmus felgyorsulásával. A fogyasztók egészségtudatosabbá válnak, így kényelmes és tápláló élelmiszereket keresnek, amelyeket bármikor elfogyaszthatnak a napi menetrendjükhöz illeszkedve. A fogyasztók számára legalább ennyire fontos a fenntartható csomagolás is. Ezekre az elvárásokra szolgál válaszul a funkcionális és fenntartható Tetra Prisma® Aseptic termékcsalád.
Kényelmes és fenntartható
A Tetra Pak csomagolása rendkívül kényelmes és könnyen használható a mindennapi életben, tökéletesen illeszkedik az igényes fogyasztók életstílusához. Vásárlási döntéseiket különböző trendek befolyásolják; a 2023-as Tetra Pak Index kimutatta, hogy a fogyasztók 83%-a olyan termékeket vásárol, amelyek pozitívan befolyásolják fizikai és mentális jólétüket. Ugyanakkor a válaszadók 70%-a jelezte, hogy az egészséges termékeknek nem szabadna károsítaniuk a környezetet, a csomagolásnak fenntarthatónak kell lennie. Az FSC-tanúsítvánnyal rendelkező erdőkből és más felelősen kezelt forrásokból származó, körülbelül 70%-ban természetes cellulózból készült kartoncsomagolást a fogyasztók 41%-a tartja a legkörnyezetkímélőbb megoldásnak.
„A Tetra Prisma® Aseptic csomagolás ergonomikus formája miatt tökéletesen illeszkedik a kézbe, ami fontos a fogyasztók kényelme szempontjából. Szintén meghatározó a csomagolás fenntarthatósága, mivel nemcsak cellulózt, hanem cukornádból származó biopolimereket vagy tanúsítottan újrahasznosított polimereket is tartalmaz” – magyarázza Joanna Hecht, a Tetra Pak kelet-európai csomagolási portfóliójának igazgatója.
Rugalmasság a gyártásban és a logisztikában
A Tetra Prisma® Aseptic csomagoláscsalád jelentős rugalmasságot biztosít az élelmiszergyártók számára a feldolgozás során, ami kulcsfontosságú a piacon. A gyártók három űrtartalom közül választhatnak: 200 ml, 250 ml és 300 ml, amelyek könnyen és gyorsan változtathatók a Tetra Pak® A3/CompactFlex csomagolósoron. A csomagolás a DreamCap™ 26 Pro kupakkal vagy papír szívószállal zárható, így több, funkcionális megoldást kínálva egy csomagolósoron belül.
„Az új Tetra Pak csomagolás valódi versenyelőnyt kínál: a gyártók gyorsan hozzáigazíthatják a termelést a forgalmazók és a kiskereskedelmi hálózatok változó igényeihez, valamint bővíthetik kínálatukat a különböző fogyasztói csoportok megcélzása érdekében. A csomagolási formátum megváltoztatása kevesebb mint egy órát vesz igénybe, így nincs termelési leállás vagy költséges vonalátalakítás” – teszi hozzá Joanna Hecht.
A Tetra Prisma® Aseptic Edge ideális a folyékony termékek széles skálájának csomagolására, mint például gyümölcslevek, nektárok, természetes és ízesített vizek, tejtermékek, szója-, sport- és szénsavmentes italok, illetve folyékony ételek. Ez egy fogyasztókra optimalizált csomagolási megoldás, amely megfelel a fenntarthatósági elvárásoknak. A gyártók számára pedig előnyt jelent, hogy saját fenntartható fejlődési céljaikat is elérhetik ennek a csomagolásnak köszönhetően. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője: a vállalatok 50%-a fenntartható megoldások bevezetését tűzi ki célul – A Tetra Pak felmérés eredményei
Az élelmiszergyártás továbbra is energiaigényes folyamatokra és fosszilis tüzelőanyagokra támaszkodik,…
Tovább olvasom >Raisz Anikó: a cél nem a műanyag betiltása, hanem azok biztonságos és fenntartható használatának elősegítése
A cél nem a műanyagok betiltása, hanem azok biztonságos és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >