Vidám ízek, amik mosolyt csalnak az arcokra: új tejitalok a Millitől
Jóízű reggeli pillanatok, vidámság és kétféle új íz jellemzi a Milli legújabb termékeit.
Mindenki szeretné derűsen indítani a napot. Ez mostantól nem is olyan bonyolult: elég hozzá valamelyik ízletes, tápláló új Milli tejital, ami mindenkinek mosolyt varázsol az arcára. Az újdonság titka, hogy jó kedvre hangol, ráadásul környezetünket is kíméli!
Mosolycsalogatók
„Mosolyt csalunk az arcodra” kampányában két új tejitalt vezetett be a vállalat: a hagyományos Milli Kakaó mellé a Milli Madártej és a Milli Mogyorós Kakaó is megérkezett a boltok polcaira. A Milli célja, hogy vidámabbá tegye a mindennapokat: a kampány azokhoz szól, akik szeretnék derűsen indítani a napot egy ízletes és tápláló tejitallal.
Három íz, közös hangulat
A Milli tejitalok rendkívül jó hatással van az ízlelőbimbókra, emellett kiváló kalcium- és B2-vitaminforrások. A 400 milliliteres kiszerelés éppen ideális mennyiség a napindításra, ezért esett erre a Milli választása.
Aki nosztalgiázni szeretne, az a hagyományos Milli Kakaóval megteheti, ami a régi idők ízeit idézi vissza, örömteli érzést csempészve még a fáradtabb reggelekbe is. Akik álmukból felébresztve is képesek lennének madártejet enni, azoknak találták ki a különleges Milli Madártejet, méghozzá mesterséges aroma nélkül. Aki pedig úgy érzi, hogy számára a mogyoró nem maradhat ki semmilyen finomságból, annak a személyes mosolyfelelőse a Milli Mogyorós Kakaó lesz! Mindhárom változat tápláló összetevőket tartalmaz, amelyek segítenek energiával feltöltődni, és pozitív lendülettel indítani a napot.
Esőerdők védelme
A márka arra törekszik, hogy minőségi termékei a fenntarthatósághoz is hozzájáruljanak. A Milli elkötelezett az újrahasznosítható csomagolóanyagok iránt, felelősséget vállalva bolygónk védelméért. A tejitalok fenntartható, könnyen feldolgozható csomagolást kaptak (100%-ban újrahasznosított és újrahasznosítható PET palackok), így segítenek csökkenteni a környezetre gyakorolt hatást. A Milli Kakaó és a Milli Mogyorós Kakaó Rainforest Alliance Tanúsítvánnyal rendelkezik, tehát az előállítás során az esőerdők élővilágára és a térség őshonos lakosságára kiemelt figyelmet fordítottak.
Már a boltokban!
A Milli tejitalok elérhetőek a boltok polcain, így bárki könnyen megtapasztalhatja a fenntartható csomagolásba rejtett feltöltődést, mosolyt és pozitív energiát. Az új termékekről további információkat a Milli honlapján találhatnak az érdeklődők.
Érdemes követni a Millit a social media felületeiken, Instagramon, Facebookon és TikTokon, mert az érdeklődők friss hírekkel, újdonságokkal, játékokkal találkozhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >