Vidács Gyulát választották a Magyar Franchise Szövetség elnökének
Vidács Gyulát, a Fornetti Kft. ügyvezető igazgatóját választották meg a Magyar Franchise Szövetség új elnökének a szakmai szervezet 2018. május 10-i tisztújító közgyűlésén. Az új elnökség egyik legfontosabb célkitűzése – a szakmai érdekképviselet mellett –, hogy erősítse a Szövetség nemzetközi szervezetekben betöltött szerepét.
A tisztújító eseményen alelnöknek választották Lavotha Ildikót, a High Care Cosmetics Kft. tulajdonos, ügyvezető igazgatóját, valamint Kiss Lászlót, a Diego Kft. franchise igazgatóját. Az elnökség további tagjai: Hahn Gábor, a Matrackuckó alapító tulajdonosa, Megyeri Gábor, a Bubbles mosoda hálózat alapítója, Szemler Tamás, a Duna House franchise igazgatója, valamint Wolfgang Wallisch, a BENU Magyarország igazgatótanácsának elnöke. Az új tisztségviselők mandátuma három évre szól.
„Mind számomra, mind a Fornetti számára kivételes lehetőséget biztosít az elnöki tisztség. A Szövetség az elkövetkezendő években ugyanis nagyobb hangsúlyt helyez majd a nemzetközi szervezetekben betöltött pozíciók erősítésére, amihez jelentős támogatást nyújthat a Fornetti is. Örömmel tölt el, hogy aktívabb szerepet tudunk vállalni a Magyar Franchise Szövetségben, ahol megoszthatjuk a hálózatfejlesztési és külföldi terjeszkedési tapasztalatainkat, ezzel is segítve a szervezet tagjait” – mondta Vidács Gyula, a Fornetti Kft. ügyvezető igazgatója.
A Magyar Franchise Szövetség 1991-ben jött létre, a franchise vállalkozói közösség érdekképviseleti szervezeteként. Amellett, hogy őrködik a franchise hálózatok etikus működése felett, elősegíti a franchise piac folyamatos bővülését és a nemzetközi gazdasági kapcsolatok fejlesztését.
Kapcsolódó cikkeink
Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Magyar Franchise Szövetség: Nő a franchise-vállalkozások népszerűsége Magyarországon
A gazdasági bizonytalanság hatására nő a franchise-vállalkozások népszerűsége Magyarországon. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >Cukorbeteg Barbie babát jelentett be a Mattel
Idén egy különleges Barbie bővíti a Mattel sokszínűséget célzó játékcsaládját:…
Tovább olvasom >