Viccet csinált a Heineken az NFT-kultúrából

Szerző: Gyarmati Orsolya Dátum: 2022. 04. 19. 08:30

A Heineken piacra dobott egy sor For Real Tokent, azaz „valódi zsetont. A gyűjthető műalkotások a NFT-kből, azaz a nem helyettesíthető zsetonok egyre erősödő térnyeréséből csinálnak viccet.

Van, amit csak a fizikai valóságban érdemes megtapasztalni

A Heineken ezelőtt nem sokkal mutatta be a Heineken Silvert a Decentralandon, ami a Metaverse platformja. Az új termék „a világ első virtuális söre” amelyet „binárisan kódolt komlóból” készítettek a cég szerint.

A sörkészítő vállalat a virtuális sör megjelenését követően egy sor valódi eseményt szervezett, ahol a fogyasztók igaziból megkóstolhatták a sört, miközben megtapasztalhatták a digitális és fizikai világ összeolvadását is.

„A Heineken Silvert azért a metaverzumban dobtuk piacra, mert éreztetni akartuk, milyen ironikus egy termék ebben a világban, s egyúttal azt szerettük volna hangsúlyozni, hogy a Heinekent a valódi világban lehet a leginkább élvezni”, nyilatkozta Bram Westenbrink, a Heineken globális brandigazgatója.

A cég hozzátette: az FRT-k újabb játékos emlékeztetői annak, hogy bizonyos pillanatokat csak a való világban érdemes és lehet átélni.

ESM

Kapcsolódó cikkeink