Viccet csinált a Heineken az NFT-kultúrából
A Heineken piacra dobott egy sor For Real Tokent, azaz „valódi zsetont. A gyűjthető műalkotások a NFT-kből, azaz a nem helyettesíthető zsetonok egyre erősödő térnyeréséből csinálnak viccet.
A Heineken ezelőtt nem sokkal mutatta be a Heineken Silvert a Decentralandon, ami a Metaverse platformja. Az új termék „a világ első virtuális söre” amelyet „binárisan kódolt komlóból” készítettek a cég szerint.
A sörkészítő vállalat a virtuális sör megjelenését követően egy sor valódi eseményt szervezett, ahol a fogyasztók igaziból megkóstolhatták a sört, miközben megtapasztalhatták a digitális és fizikai világ összeolvadását is.
„A Heineken Silvert azért a metaverzumban dobtuk piacra, mert éreztetni akartuk, milyen ironikus egy termék ebben a világban, s egyúttal azt szerettük volna hangsúlyozni, hogy a Heinekent a valódi világban lehet a leginkább élvezni”, nyilatkozta Bram Westenbrink, a Heineken globális brandigazgatója.
A cég hozzátette: az FRT-k újabb játékos emlékeztetői annak, hogy bizonyos pillanatokat csak a való világban érdemes és lehet átélni.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >