Vezetőváltás a PwC Magyarországnál
2024. október 1-jétől Radványi László a PwC Magyarország új vezérigazgatója. Posztját Lőcsei Tamástól veszi át, aki közép- és kelet-európai (CEE) kiemelt projektek, valamint a hazai üzletfejlesztési terület vezetését látja el a jövőben.
Radványi László
„A PwC Magyarország egyik legmeghatározóbb könyvvizsgáló, adótanácsadó és üzleti tanácsadó cégcsoportja. Célom, hogy a vezetésem alatt tovább tudjuk erősíteni piacvezető pozíciónkat hagyományosan erős szolgáltatási területekeinken és újabb piacokat is meghódítsunk. Számomra egy sikeres vállalat alappilléreit a bizalom, az együttműködés, és a felelősségvállaló, illetve bevonó vezetői kultúra jelentik. A fenntartható eredményességet a pénzügyi mutatókon túl a tehetségek bevonzásának képessége, az innovációs aktivitás, a szervezetben dolgozók szakmai fejlődése és a cég társadalomra gyakorolt hatása jelzi. Ehhez egy olyan sokszínű vállalati kultúrában hiszek, ahol a munkatársak transzparensen, egymás és az ügyfelek iránti kölcsönös bizalommal törekednek a legmagasabb minőségre.”
– nyilatkozta Radványi László.
Lőcsei Tamás 2018 óta töltötte be a PwC Magyarország vezérigazgatói pozícióját. Hat éve alatt olyan kihívásokon vezette át sikeresen a vállalatot, mint az elhúzódó covid-járvány, a szomszédos háború és az ezekkel járó gazdasági és munkaerőpiaci nehézségek – miközben innovatív stratégiával és erős technológiai fókusszal a munkavállalók számára is inspiráló és fenntartható környezetet alakított ki. Új szerepkörében a magyarországi üzletfejlesztési terület vezetői pozíciója mellett a CEE és az ázsiai régió gazdasági együttműködésének fejlesztéséért felel.
Kapcsolódó cikkeink
PwC Value in Motion: Az AI gazdaságélénkító hatása 2035-ig elérheti a 15%-ot
A PwC legfrissebb kutatása szerint az AI (mesterséges intelligencia) a…
Tovább olvasom >Június 3-tól indul Magyarország első üzleti reality-je
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) közel négy évtizede segíti tudásmegosztással…
Tovább olvasom >Erősödő bizalom, óvatos várakozások – A PwC Magyarországi Vezérigazgatói Felmérés tanulságai
A PwC Magyarország 14. alkalommal készítette el vezérigazgatói felmérését, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >