Vezetőváltás a PwC Magyarországnál
2024. október 1-jétől Radványi László a PwC Magyarország új vezérigazgatója. Posztját Lőcsei Tamástól veszi át, aki közép- és kelet-európai (CEE) kiemelt projektek, valamint a hazai üzletfejlesztési terület vezetését látja el a jövőben.
„A PwC Magyarország egyik legmeghatározóbb könyvvizsgáló, adótanácsadó és üzleti tanácsadó cégcsoportja. Célom, hogy a vezetésem alatt tovább tudjuk erősíteni piacvezető pozíciónkat hagyományosan erős szolgáltatási területekeinken és újabb piacokat is meghódítsunk. Számomra egy sikeres vállalat alappilléreit a bizalom, az együttműködés, és a felelősségvállaló, illetve bevonó vezetői kultúra jelentik. A fenntartható eredményességet a pénzügyi mutatókon túl a tehetségek bevonzásának képessége, az innovációs aktivitás, a szervezetben dolgozók szakmai fejlődése és a cég társadalomra gyakorolt hatása jelzi. Ehhez egy olyan sokszínű vállalati kultúrában hiszek, ahol a munkatársak transzparensen, egymás és az ügyfelek iránti kölcsönös bizalommal törekednek a legmagasabb minőségre.”
– nyilatkozta Radványi László.
Lőcsei Tamás 2018 óta töltötte be a PwC Magyarország vezérigazgatói pozícióját. Hat éve alatt olyan kihívásokon vezette át sikeresen a vállalatot, mint az elhúzódó covid-járvány, a szomszédos háború és az ezekkel járó gazdasági és munkaerőpiaci nehézségek – miközben innovatív stratégiával és erős technológiai fókusszal a munkavállalók számára is inspiráló és fenntartható környezetet alakított ki. Új szerepkörében a magyarországi üzletfejlesztési terület vezetői pozíciója mellett a CEE és az ázsiai régió gazdasági együttműködésének fejlesztéséért felel.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Black Friday 2024: tudatosabb vásárlók és 160 milliárdos forgalom várható
Bár a Black Friday már nem olyan vonzó a vásárlók…
Tovább olvasom >Útkeresés az óriások árnyékában: 2024-ben a magyar e-kereskedelmi piac növekedését már az import forgalom hajtja
A hazai e-kereskedelem az elmúlt egy évben olyan átalakuláson ment…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fenntarthatóbb marhahús-előállítás érdekében együttműködik a Syngenta, a McDonald’s s a Lopez Foods
A McDonald’s, a Syngenta North America és a Lopez Foods…
Tovább olvasom >A Schwarz Csoport és a Google együttműködése új szintre emeli a kiberbiztonságot Európában
A Lidl és Kaufland márkákat birtokló Schwarz Csoport hosszú távú…
Tovább olvasom >Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >