Vezetőváltás a Lidl Magyarország élén
Grósz Jenő, a Lidl Magyarország Igazgatóságának elnöke 2024. szeptemberétől a Lidl anyavállalatánál Régiós Igazgatói pozícióba kerül kinevezésre, amely új feladatkörében több országért tartozik majd felelősséggel. Széleskörű tapasztalatával több Lidl ország fejlődésének alakításában vállal majd kulcsszerepet.
Grósz Jenő 2004-ben kezdte karrierjét a Lidl Magyarországnál, amelyet 13 éve vezet az Igazgatóság elnökeként.
A kinevezés kapcsán elmondta:
„Örömmel vállaltam ezt a rendkívüli kihívást jelentő új feladatot, hiszen a fejlődés nem csak egy vállalat, de abban minden kolléga és így személy szerint számomra is elengedhetetlen. Ezúton szeretném megköszönni vásárlóinknak, valamennyi munkatársunknak és partnereinknek az elmúlt 20 év közös munkáját, a megszerzett tapasztalatokat és támogatást, hiszen enélkül sem a Lidl Magyarország, sem pedig én nem tarthatnék ott, ahová együtt eljutottunk. Zitának sok sikert kívánok a Lidl Magyarország vezetéséhez!”
Grósz Jenő utódja az Igazgatóság elnöki pozícióban 2024. szeptember 1-től Szlavikovics Zita lesz, aki jelenleg a Lidl Szlovákia Igazgatóságának elnöke. 2007 óta áll a Lidl kötelékében, melyből 11 éven át dolgozott a Lidl Magyarországnál, majd több országban betöltött vezető pozíciói révén szerzett széleskörű nemzetközi tapasztalatokat. Zita a változás kapcsán így nyilatkozott:
„Nagy örömömre szolgál, hogy szeptembertől a Lidl Magyarország csapatát vezethetem és támogathatom azzal a tapasztalattal amit Magyarország után Romániában, Dániában és Szlovákiában gyűjtöttem. Mindenképp azon leszek, hogy az eddigi sikereket tovább vigyem és vásárlóink valamint kollégáink megelégedésére újakkal gazdagítsam.”
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >