Vezetőváltás a Lidl Magyarország élén
Grósz Jenő, a Lidl Magyarország Igazgatóságának elnöke 2024. szeptemberétől a Lidl anyavállalatánál Régiós Igazgatói pozícióba kerül kinevezésre, amely új feladatkörében több országért tartozik majd felelősséggel. Széleskörű tapasztalatával több Lidl ország fejlődésének alakításában vállal majd kulcsszerepet.

Grósz Jenő
Grósz Jenő 2004-ben kezdte karrierjét a Lidl Magyarországnál, amelyet 13 éve vezet az Igazgatóság elnökeként.
A kinevezés kapcsán elmondta:
„Örömmel vállaltam ezt a rendkívüli kihívást jelentő új feladatot, hiszen a fejlődés nem csak egy vállalat, de abban minden kolléga és így személy szerint számomra is elengedhetetlen. Ezúton szeretném megköszönni vásárlóinknak, valamennyi munkatársunknak és partnereinknek az elmúlt 20 év közös munkáját, a megszerzett tapasztalatokat és támogatást, hiszen enélkül sem a Lidl Magyarország, sem pedig én nem tarthatnék ott, ahová együtt eljutottunk. Zitának sok sikert kívánok a Lidl Magyarország vezetéséhez!”

Szlavikovics Zita
Grósz Jenő utódja az Igazgatóság elnöki pozícióban 2024. szeptember 1-től Szlavikovics Zita lesz, aki jelenleg a Lidl Szlovákia Igazgatóságának elnöke. 2007 óta áll a Lidl kötelékében, melyből 11 éven át dolgozott a Lidl Magyarországnál, majd több országban betöltött vezető pozíciói révén szerzett széleskörű nemzetközi tapasztalatokat. Zita a változás kapcsán így nyilatkozott:
„Nagy örömömre szolgál, hogy szeptembertől a Lidl Magyarország csapatát vezethetem és támogathatom azzal a tapasztalattal amit Magyarország után Romániában, Dániában és Szlovákiában gyűjtöttem. Mindenképp azon leszek, hogy az eddigi sikereket tovább vigyem és vásárlóink valamint kollégáink megelégedésére újakkal gazdagítsam.”
Kapcsolódó cikkeink
Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >