Vezetőváltás a Henkel magyarországi kozmetikai üzletágánál
Szak Zsuzsanna vette át a Henkel Magyarország Beauty Care üzletág lakossági területének vezetését Németh Ottótól 2020 február elsejétől.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/02/Henkel_Szak-Zsuzsanna_Beauty-Care-u%CC%88zleta%CC%81g-igazgato%CC%81-200x300.jpg)
Szak Zsuzsanna
üzletágvezető
Henkel Magyarország
Beauty Care üzletág
Szak Zsuzsanna a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerzett közgazdász diplomát, majd nemzetközi marketing területen mesterdiplomát. Pályafutását idehaza a Frieslandnál kezdte, majd az Egyesült Vegyiműveknél és a Colgate-Palmolive cégeknél dolgozott. Később külföldön folytatta karrierjét: Varsóban, Rómában majd Bázelben dolgozott, ahol regionális feladatokat látott el, illetve globális innovációs projekteket vezetett. 2018-ban csatlakozott a Henkel CEE csapatához Bécsben, ahol 21 országért volt felelős a hajápolás és hajformázás kategóriákban. Üzletág-igazgatói kinevezését megelőzően a regionális csapatban dolgozott számos olyan innováción és kommunikációs stratégián, amelyek most 2020-ban kerülnek bevezetésre Magyarországon. Szak Zsuzsanna az üzletág-igazgatói pozíciója mellett a Beauty Care lakossági terület marketingvezetői feladatait is ellátja.
– Nagy megtiszteltetés számomra a kinevezésem és a felém irányuló bizalom a Henkel CEE vezetése részéről. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy az új terveket egy remekül együtt dolgozó és kimagaslóan professzionális csapattal együttműködésben valósíthatjuk meg. Ezáltal hozzájárulva népszerű márkáink nemzetközi összehasonlításban is kimagasló sikereinek további növeléséhez – mondta Szak Zsuzsanna. //
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Somat 5in1 mosogatógép-kapszula
Az első 5 kamrás mosogatógép-kapszula a piacon. A legkiválóbb teljesítményű…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >További cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >