Vezetőváltás a Henkel magyarországi kozmetikai üzletágánál
Szak Zsuzsanna vette át a Henkel Magyarország Beauty Care üzletág lakossági területének vezetését Németh Ottótól 2020 február elsejétől.
Szak Zsuzsanna a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerzett közgazdász diplomát, majd nemzetközi marketing területen mesterdiplomát. Pályafutását idehaza a Frieslandnál kezdte, majd az Egyesült Vegyiműveknél és a Colgate-Palmolive cégeknél dolgozott. Később külföldön folytatta karrierjét: Varsóban, Rómában majd Bázelben dolgozott, ahol regionális feladatokat látott el, illetve globális innovációs projekteket vezetett. 2018-ban csatlakozott a Henkel CEE csapatához Bécsben, ahol 21 országért volt felelős a hajápolás és hajformázás kategóriákban. Üzletág-igazgatói kinevezését megelőzően a regionális csapatban dolgozott számos olyan innováción és kommunikációs stratégián, amelyek most 2020-ban kerülnek bevezetésre Magyarországon. Szak Zsuzsanna az üzletág-igazgatói pozíciója mellett a Beauty Care lakossági terület marketingvezetői feladatait is ellátja.
– Nagy megtiszteltetés számomra a kinevezésem és a felém irányuló bizalom a Henkel CEE vezetése részéről. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy az új terveket egy remekül együtt dolgozó és kimagaslóan professzionális csapattal együttműködésben valósíthatjuk meg. Ezáltal hozzájárulva népszerű márkáink nemzetközi összehasonlításban is kimagasló sikereinek további növeléséhez – mondta Szak Zsuzsanna. //
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt a Pritt márka önálló standja
December közepén ünnepélyes keretek között megnyílt a Pritt márka önálló…
Tovább olvasom >Jót tenni és jól működni
A Mars Incorporated jelentős előrelépést tett a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén,…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >