Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands üzletág új igazgatója. A posztot Szak Zsuzsannától veszi át, aki a vállalaton belül a Henkel düsseldorfi központjában folytatja karrierjét.

Szak Zsuzsanna és Maurizio Salvaggio
Szak Zsuzsanna a magyarországi Consumer Brands üzletág igazgatói pozíciója után április 1-től új szakmai kihívások elé néz, és a Henkel düsseldorfi központjában folytatja tovább pályafutását Global Category Director-ként. Új megbízatásaként csatlakozik a Henkel Global Laundry & Home Category csapatához, ahol a gépi mosogatószerek marketing kommunikációs stratégiáinak kidolgozásáért és végrehajtásáért lesz felelős. Zsuzsanna közel öt évig vezette a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletágát, mely időszak alatt többek között sikeresen irányította a Henkel Laundry & Home Care és Beauty Care területeinek integrációját a helyi szervezetben. Vezetésével egy modern, jövő-orientált struktúra jött létre, rugalmas, hatékony, együttműködésen alapuló értékesítési, marketing, supply chain csapatokkal. Az elmúlt évek gazdasági kihívásai ellenére is a hazai üzletág folyamatosan sikeresen teljesített, melyhez erős márkák és több kategóriában piacvezető termékek járultak hozzá. „Büszkén hagyom el a Henkel Magyarországot és izgatottan várom, hogy az új szerepemben nemzetközi szinten új stratégiák mentén támogathassam a Henkel fejlődését” – mondta Szak Zsuzsanna.

Maurizio Salvaggio
Maurizio Salvaggio több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező szakember, aki sikeres karriert épített az FMCG szektorban. Pályafutása alatt széleskörű ismeretekre tett szert az értékesítés, trade marketing, kategóriamenedzsment, NRM, új termékkategóriák és ügyfélkapcsolatok területén. Innovatív és stratégiai gondolkodó, aki széleskörű perspektívával, analitikusan és gyakorlatiasan közelíti meg az üzleti kihívásokat, és az új helyzetekben mindig a legjobb eredmények elérésére törekszik. Nagy tapasztalata van változásmenedzsmentben, az új szervezeti modellek tervezésében és végrehajtásában, valamint coach-ként a sokszínű csapatok fejlesztésében, különös hangsúlyt fektetve a nemek közötti egyenlőségre. Maurizio munkájában a nyitott és megbízható megközelítést alkalmazza. A vevők és fogyasztók felé való elkötelezettsége és a vásárlói magatartás iránti érdeklődése kiemelkedő eredményekhez vezetett karrierje során.
Henkel karrierjét 2018-ban, Milánóban, a Laundry & Home Care üzletágban, értékesítési igazgatóként kezdte. Ezt követően 2023 januárjától az új, Laundry & Home Care és Beauty Care üzletágak összeolvadásával létrejött Henkel Consumer Brands olaszországi kereskedelmi igazgatójaként dolgozott, ahol kulcsszerepet játszott az új sales csapat irányításában, a kereskedelmi partnerek és csatornák kezelésében, optimalizálásában, a jövedelmezőség növelésében, valamint a legjobb piacra jutási útvonalak meghatározásában. 2025 április elsejétől vette át Szak Zsuzsanna helyét a magyarországi vezetésében.
„Nagy megtiszteltetés számomra új kinevezésem, és a felém irányuló bizalom. Izgalmas és kiváltságos feladat lesz az olaszországi Consumer Brands üzletág és Zsuzsanna irányítása után a magyarországi csapat vezetése. Biztos vagyok benne, hogy kiváló csapatom és piacvezető márkáink segítségével sikeresen vesszük az előttünk álló kihívásokat: ’Ad Maiora’ azaz ’nagyobb célok felé’ kedvenc latin kifejezésem szerint”
– mondta Maurizio Salvaggio.
Kapcsolódó cikkeink
Bemutatkozik a Henkel Magyarország Consumer Brands új vezetője – Maurizio Salvaggio a csapat erejében hisz
Április elsejétől új igazgató, Maurizio Salvaggio vezeti a Henkel Magyarország…
Tovább olvasom >Új korszak a hajápolásban – Japán örökségre épít a megújult Syoss
2025-ben új fejezetet nyit a Syoss márka: a több mint…
Tovább olvasom >Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >