Vezető szerepre tör a csokifigurák piacán egy gyöngyösi cég

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 03. 26. 11:55

Vezető beszállító lehet több nagy áruházláncnál a gyöngyösi Tarcha World Kft., miután a cég két ütemben bővítette gyártósorait. A beruházás révén ezentúl nagyobb mennyiségű és jobb minőségű csokifigurák kerülhetnek az üzletekbe. A cég 86,3 millió forint uniós támogatást nyert az Új Széchenyi Terv keretében.

csokigep

Több és jobb minőségű, magyar gyártású csokoládéfigurák kerülhetnek az áruházakba ezentúl, köszönhetően a gyöngyösi Tarcha World Kft. két új gyártósorának létrehozásával. Az Európai Unió 35 százalékkal, 86,37 millió forinttal támogatta a beruházást, amellyel egyúttal csökken a termékek előállítási költsége is. A cég a tervek szerint a dolgozói létszámát is emeli idén, több új munkaerőt, főleg betanított munkásokat alkalmaz majd.

A versenyképesség fokozásának köszönhetően a Tarcha World Kft. a csokoládéfigurák vezető beszállítója lehet Magyarországon. A 2007-ben alapított cég eddig is meghatározó szereplő volt a csokinyuszik és mikulások hazai piacán, termékeik megtalálhatók többek között a Tesco, a Lidl, az Aldi és a Spar láncok polcain. A tavalyi évben 400 tonna készterméket szállítottak a kereskedőkhöz, a vállalat azonban az értékesített figurák egy részét eddig bérgyártásban készíttette.

Ezen a helyzeten változtat a most befejeződött beruházás, amelynek köszönhetően a korábbinál több és jobb minőségű csokoládé gyártására nyílt lehetőség.

A Tarcha World Kft. 2011-es 650 millió forintos árbevétele 2012-ben 1,15 milliárd forintra növekedett. A szezonális időszakban, például karácsonykor, illetve húsvétkor 50 fő dolgozik a termelésben. Az új beruházásokkal a cégvezetés várakozása szerint az állandó megbízások száma is emelkedik.

Kapcsolódó cikkeink