Vezető szerepre tör a csokifigurák piacán egy gyöngyösi cég
Vezető beszállító lehet több nagy áruházláncnál a gyöngyösi Tarcha World Kft., miután a cég két ütemben bővítette gyártósorait. A beruházás révén ezentúl nagyobb mennyiségű és jobb minőségű csokifigurák kerülhetnek az üzletekbe. A cég 86,3 millió forint uniós támogatást nyert az Új Széchenyi Terv keretében.
Több és jobb minőségű, magyar gyártású csokoládéfigurák kerülhetnek az áruházakba ezentúl, köszönhetően a gyöngyösi Tarcha World Kft. két új gyártósorának létrehozásával. Az Európai Unió 35 százalékkal, 86,37 millió forinttal támogatta a beruházást, amellyel egyúttal csökken a termékek előállítási költsége is. A cég a tervek szerint a dolgozói létszámát is emeli idén, több új munkaerőt, főleg betanított munkásokat alkalmaz majd.
A versenyképesség fokozásának köszönhetően a Tarcha World Kft. a csokoládéfigurák vezető beszállítója lehet Magyarországon. A 2007-ben alapított cég eddig is meghatározó szereplő volt a csokinyuszik és mikulások hazai piacán, termékeik megtalálhatók többek között a Tesco, a Lidl, az Aldi és a Spar láncok polcain. A tavalyi évben 400 tonna készterméket szállítottak a kereskedőkhöz, a vállalat azonban az értékesített figurák egy részét eddig bérgyártásban készíttette.
Ezen a helyzeten változtat a most befejeződött beruházás, amelynek köszönhetően a korábbinál több és jobb minőségű csokoládé gyártására nyílt lehetőség.
A Tarcha World Kft. 2011-es 650 millió forintos árbevétele 2012-ben 1,15 milliárd forintra növekedett. A szezonális időszakban, például karácsonykor, illetve húsvétkor 50 fő dolgozik a termelésben. Az új beruházásokkal a cégvezetés várakozása szerint az állandó megbízások száma is emelkedik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >