Vevőtalálkozót tartott a DS Smith
Májusban tartotta vevőtalálkozóját a DS Smith Packaging Hungary abból a célból, hogy Magyarország és Kelet Európa 100 legnagyobb partnerének és 30 meghívott vendégének bemutassa, hogyan gondolkodik a DS Smith, mint Európa egyik vezető csomagolóanyaggyártója, a változó környezet új kihívásairól és erre milyen megoldásokat kínál. Fókuszba az innovációt állította, és hangsúlyozta, hogy a változások élére állva igyekeznek vevőik sikerét támogatni az új trendeknek és elvárásoknak megfelelően.
Fekete Zsolt, a DS Smith Packaging Hungary ügyvezető igazgatója több európai vezetővel együtt állt színpadra.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/06/DS-Smith-BMC-20190523-050.jpg)
2019.05.23. DS Smith ügyféltalálkozó
– A fenntarthatóság kérdése már régóta foglalkoztat bennünket. Időközben globális céggé nőttünk, és 32 ezer dolgozónkkal az iparág olyan meghatározó cégévé váltunk a piacon, aki előre néz, az innovációk irányába – hangsúlyozta köszöntőjében Fekete Zsolt. – A világ körülöttünk soha nem látott ütemben változik, amihez alkalmazkodni kell, hiszen ez meghatározza, a mi esetünkben, hogy hogyan juttatható el hosszútávon is fenntarthatóan a termék a fogyasztóig. Ennek a megoldásnak a tökéletesítése és az erre adott személyre szabott válaszunk adja vevőink elégedettségét.
A DS Smith vállalat innovatív, fenntartható, a teljes ellátási lánchoz igazodó csomagolási megoldásokat fejleszt és gyárt. Szakemberei a világ minden pontjáról összedolgoznak, hogy vevőikkel együtt egy-egy kérdésre a legoptimálisabb, a legtöbb tapasztalatot, ötletet és innovációt tartalmazó választ adjanak. Ehhez egy olyan közös, központi tudásbázist használnak, amely egy egyedi szoftver segítségével bármely országban, bármely vevőjük által adott feladat megoldásához testreszabott és gyors segítséget nyújt.
A legújabb trendek megkívánják, hogy a csomagolóipar megoldást találjon arra, hogy a fenntarthatóság az ágazat részeként választ adjon olyan problémák megoldására, mint a megfelelő méretű csomagolás, hiszen ma az online vásárlások során a csomagolások negyedében levegőt szállítunk. A vásárlók preferenciái pedig változnak: 51%-uk számára a csomagolási hulladék már fontos környezetvédelmi kérdés.
Ugyanakkor a csomagolóanyagoktól elvárt biztonság és márkakommunikáció támogatása a vevők számára a jövőben is követelmény lesz a folyamatos értékesítéssegítő innovációtartalom mellett, amire nap, mint nap megoldást keresnek és nyújtanak a DS Smith csomagolási szakértői.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >