Vevőbarát megoldások a székesfehérvári METRO áruházban
A megújult áruházi osztályok mostantól még inkább a professzionális vásárlók igényeit hivatottak kielégíteni. A lánc új kereskedelmi elgondolásainak bevezetésére elsőként a székesfehérvári áruházban kerül sor. A koncepció kidolgozásának hátteréül a hazai partnerek visszajelzései és nemzetközi tapasztalatok szolgáltak, az elsődleges cél a „mindent egy helyről: kényelmesen, gyorsan” elv legszigorúbb követése volt.
A legfontosabb változások a háztartási osztályon történtek: itt a kínálat közel 500 termékkel bővült. Az „új” METRO komplett megoldásokat kínál, legyen szó egy teljes étterem, konyha vagy hotelszoba berendezéséről. Ezzel összhangban bővült a termékpaletta például az irodaszerek és a munkaruházat területén. Újdonságnak számít az áruházban létrehozott elektro–gasztro pult, ahol a profi eszközök gyártói igény szerint tanácsot adnak, illetve segítenek a professzionális konyhák és üzletek kialakításában, akár már a tervezés fázisában.
A most megújult székesfehérvári áruházban bemutatott koncepció idén még több hazai METRO áruházban is megvalósul.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >