Vevőbarát megoldások a székesfehérvári METRO áruházban
A megújult áruházi osztályok mostantól még inkább a professzionális vásárlók igényeit hivatottak kielégíteni. A lánc új kereskedelmi elgondolásainak bevezetésére elsőként a székesfehérvári áruházban kerül sor. A koncepció kidolgozásának hátteréül a hazai partnerek visszajelzései és nemzetközi tapasztalatok szolgáltak, az elsődleges cél a „mindent egy helyről: kényelmesen, gyorsan” elv legszigorúbb követése volt.
A legfontosabb változások a háztartási osztályon történtek: itt a kínálat közel 500 termékkel bővült. Az „új” METRO komplett megoldásokat kínál, legyen szó egy teljes étterem, konyha vagy hotelszoba berendezéséről. Ezzel összhangban bővült a termékpaletta például az irodaszerek és a munkaruházat területén. Újdonságnak számít az áruházban létrehozott elektro–gasztro pult, ahol a profi eszközök gyártói igény szerint tanácsot adnak, illetve segítenek a professzionális konyhák és üzletek kialakításában, akár már a tervezés fázisában.
A most megújult székesfehérvári áruházban bemutatott koncepció idén még több hazai METRO áruházban is megvalósul.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >