Vevőbarát megoldások a székesfehérvári METRO áruházban
A megújult áruházi osztályok mostantól még inkább a professzionális vásárlók igényeit hivatottak kielégíteni. A lánc új kereskedelmi elgondolásainak bevezetésére elsőként a székesfehérvári áruházban kerül sor. A koncepció kidolgozásának hátteréül a hazai partnerek visszajelzései és nemzetközi tapasztalatok szolgáltak, az elsődleges cél a „mindent egy helyről: kényelmesen, gyorsan” elv legszigorúbb követése volt.
A legfontosabb változások a háztartási osztályon történtek: itt a kínálat közel 500 termékkel bővült. Az „új” METRO komplett megoldásokat kínál, legyen szó egy teljes étterem, konyha vagy hotelszoba berendezéséről. Ezzel összhangban bővült a termékpaletta például az irodaszerek és a munkaruházat területén. Újdonságnak számít az áruházban létrehozott elektro–gasztro pult, ahol a profi eszközök gyártói igény szerint tanácsot adnak, illetve segítenek a professzionális konyhák és üzletek kialakításában, akár már a tervezés fázisában.
A most megújult székesfehérvári áruházban bemutatott koncepció idén még több hazai METRO áruházban is megvalósul.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szegeden nyílt meg az ország első hibrid okosboltja
Szegeden nyílt meg csütörtökön az ország első hibrid okosboltja, a…
Tovább olvasom >Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA
Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA –…
Tovább olvasom >PwC Value in Motion: Az AI gazdaságélénkító hatása 2035-ig elérheti a 15%-ot
A PwC legfrissebb kutatása szerint az AI (mesterséges intelligencia) a…
Tovább olvasom >