Vette a Verdét, vitte a verdát: gazdára talált a SPAR nyereményautója
Porubszki Péter nyerte a SPAR és a Fonte Viva „Vedd a Verdét, Vidd a Verdát!” nyereményjátékának fődíját, egy Fiat Tipo 1.4 16V személygépkocsit. A nyertes családjával együtt már át is vette nyereményét és borsodnádasdi otthonukba azzal térhettek haza.
A Verde ásványvíz a Somogy-Tolnai dombság szívében lévő Somogyvár 15 ezer éve érintetlen vidékéről származik, a Pannon vízadó rétegből. Az utolsó jégkorszak idején összegyűlt, a külvilágtól tökéletesen elzárt rétegből nyert 7,4 PH értékű ásványvíz 1,5 literes és 7,5 deciliteres kiszerelésben kerül a SPAR és INTERSPAR áruházak polcaira. A december 1-ig tartó játék során a vásárlóknak a SPAR Verde ásványvíz megújult címkéjén szereplő autó fotójából kellett összegyűjteniük 15 darabot, majd eljuttatni a terméket gyártó Fonte Viva számára. A pályázatra több mint 65 ezer vásárló küldte el a fotókat. Közülük közjegyző jelenlétében sorsolták ki a szerencsés nyertest, aki hazavihette a játék fődíját, egy Fiat Tipo 1.4 16V személyautót.
„Az ózdi INTERSPAR-ban rendszeresen vásárló, Borsodnádasdon élő Porubszki Péter és családja számára igazán emlékezetes ünnep marad 2016 Karácsonya. A Verde ásványvizet gyártó Fonte Vivával immár negyedik alkalommal szerveztünk nyereményjátékot, és nagyon örülünk, hogy a sajátmárka gyártójával megvalósuló különleges együttműködés a vásárlóink körében is ennyire népszerű.”- mondta Maczelka Márk kommunikációs vezető.
Kapcsolódó cikkeink
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje
A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Funkcionális alkoholmentes sört mutatott be a Dreher
Speciális összetétellel rendelkező, szénhidrát-elektrolit oldatokkal készülő alkoholmentes sört vezet be…
Tovább olvasom >A Zwack mediterrán hangulatú reklámfilmmel köszönti az Unicum Orange Bitter széles körű bevezetését
Idén áprilistól a Zwack Unicum italújdonsága, az Unicum Orange Bitter…
Tovább olvasom >A Positive PR lett a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége
A Positive Adamsky tagügynöksége, a Positive PR lett a piacvezető…
Tovább olvasom >