Veszteséges első negyedév után mérsékelt nyereség a Metronál
A legnagyobb német kiskereskedelmi hálózat, a Metro AG 48 millió eurós adózott eredményt jelentett a második negyedévről kisebbségi részesedések nélkül, az egy évvel korábbi 453 milliós veszteség helyett.
Az elemzők 78 milliót jósoltak. Az első negyedévben a társaságnak 101 millió eurós adózás utáni vesztesége volt, így az első félév mérlege 53 millió eurós veszteség, melyet egyértelműen
a világgazdasági válságnak tulajdonítottak az időközi beszámolóban, megjegyezve, hogy a helyzet sokat javult a második negyedév során. Ezt segítette a jelentős átszervezés, több részleg értékesítése már tavaly, a költségcsökkentés, az árengedmények és az akciók sokasága. A mostani gazdasági helyzetben, amikor az emberek a nagyobb beruházásokat elhalasztják, javul a mindennapi cikkeket árusító kiskereskedelem esélye a kisebb fogyasztói kiadások megszerzésére.
A második félévre a társaság nem vár jelentős változást az üzletmenetben, javulást továbbra is a költségcsökkentéstől, a kevesebb beruházástól remél. Középtávon az évi 6 százalékos bevételnövekedés a cél – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >