Veszteséges a francia hipermaketlánc
Hiába növekedett a Carrefour bevétele 2,3 százalékkal az idei év első felében, a társaság 249 millió eurós veszteséget volt kénytelen elkönyvelni. 2010-ben még 97 millió euró volt a nyereség mértéke.
A párizsi székhelyű kiskereskedelmi lánc féléves bevétele 39,61 milliárd euróra növekedett a tavalyi 38,71-ről. Az egyszeri tételek nélkül számolt jövedelmezőség 153 millió euróra csökkent a 2010-es 302 millióról.
A Carrefour közleménye szerint a kiábrándító eredmény a gyenge francia keresletnek, az európai gondoknak és a fejlődő piacokon elért gyenge növekedésnek köszönhető.
A Carrefour az amerikai Wal-Mart után a második legnagyobb kiskereskedelmi lánc – közli az mfor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >