Veszteséges a francia hipermaketlánc
Hiába növekedett a Carrefour bevétele 2,3 százalékkal az idei év első felében, a társaság 249 millió eurós veszteséget volt kénytelen elkönyvelni. 2010-ben még 97 millió euró volt a nyereség mértéke.
A párizsi székhelyű kiskereskedelmi lánc féléves bevétele 39,61 milliárd euróra növekedett a tavalyi 38,71-ről. Az egyszeri tételek nélkül számolt jövedelmezőség 153 millió euróra csökkent a 2010-es 302 millióról.
A Carrefour közleménye szerint a kiábrándító eredmény a gyenge francia keresletnek, az európai gondoknak és a fejlődő piacokon elért gyenge növekedésnek köszönhető.
A Carrefour az amerikai Wal-Mart után a második legnagyobb kiskereskedelmi lánc – közli az mfor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >