Veszteséges a francia hipermaketlánc
Hiába növekedett a Carrefour bevétele 2,3 százalékkal az idei év első felében, a társaság 249 millió eurós veszteséget volt kénytelen elkönyvelni. 2010-ben még 97 millió euró volt a nyereség mértéke.
A párizsi székhelyű kiskereskedelmi lánc féléves bevétele 39,61 milliárd euróra növekedett a tavalyi 38,71-ről. Az egyszeri tételek nélkül számolt jövedelmezőség 153 millió euróra csökkent a 2010-es 302 millióról.
A Carrefour közleménye szerint a kiábrándító eredmény a gyenge francia keresletnek, az európai gondoknak és a fejlődő piacokon elért gyenge növekedésnek köszönhető.
A Carrefour az amerikai Wal-Mart után a második legnagyobb kiskereskedelmi lánc – közli az mfor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >