Vérüket és bikavérüket adták a szekszárdi borászok
Adj vért és add tovább! – ezzel a szlogennel indított rendhagyó közösségi véradókampányt a Magyar Vöröskereszt pénteken, melyhez 14 szekszárdi borászat is csatlakozott.
Vérét és bikavérét adta 14 szekszárdi borászat, hogy ezzel segítse a Magyar Vöröskereszt nyári véradókampányát. A Bodri Pincészet, Bősz Adrián, az Eszterbauer Borház, a Ferger-Módos Borászat, a Fritz Pincészet, a Heimann Családi Birtok, Márkvárt János, a Mészáros Borház, a Merfelsz Pince, a Németh János Pincészet, a Schieber Pincészet, a Sebestyén Pince, a Takler Pince, a Vesztergombi Pincészet és a Vida Családi Borbirtok összesen több mint 80 palack Szekszárdi Bikavért ajánlott fel.
A Magyar Vöröskereszt 150 médiamunkásnak, közszereplőnek és vállalatvezetőnek ajándékot küldte el az ajándékokat július 17-én. A nők egy üveg Szekszárdi Bikavért, a férfiak egy szál vörös rózsát kaptak, rajta egy üzenettel: Adj vért, és add tovább!
A szervezet arra buzdít az újságírók és közszereplők mellett mindenkit, hogy adjanak vért és indítsák el saját véradóláncolatukat a www.veradas.hu/veradovagyok oldalon.
A kampány keretében bárki meghívhatja három ismerősét, hogy ők is adjanak vért. Akik elfogadják a kihívást, meghívókhoz jutnak, hogy tovább vihessék a véradás hírét. Így párhuzamosan több láncolat is elindul, amelyek segítségével több ezer ember ismerkedhet meg a véradás fontosságával, és juthat hozzá a másokon való önzetlen segítségnyújtás élményéhez. A szervezet arra kéri a véradókat, írják meg tapasztalataikat és a posztoljanak egy képet véradásukról saját Instagram és/vagy Facebook oldalukon a #veradovagyok hastaget használva ezzel is bátorítva ismerőseiket, és népszerűsítve a nemes ügyet.
A nyári hónapokban a kánikula és a szabadságolások miatt csökken a véradói aktivitás, így ebben az időszakban nagyobb kihívást jelent a Magyar Vöröskereszt számára a véradók megszólítása. Ezért is
tartották fontosnak a szekszárdi borászok, hogy a jó ügyért nem csak bikavérüket, de saját vérüket is adományozzák. Pénteken hatan nyújtották segítő karjukat véradásra, közülük többen is első alkalommal adtak vért.
„Nagy élmény volt, hogy egy igazán jó célért foghattunk össze és a Szekszárdi Bikavér hírét tovább öregbíthettük ezáltal. A segítségnyújtás nagyszerű érzés, melyet a véradás során mindannyian személyesen is megtapasztalhattunk” – mondta el ifj. Heimann Zoltán, a kampányhoz csatlakozó borászok nevében.
A szekszárdi borvidék borászai arra buzdítanak mindenkit, hogy csatlakozzanak hozzájuk és adjanak vért a kampány idején és indítsák el saját véradóláncukat a www.veradas.hu/veradovagyok oldalon.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar siker a világ legjobb borászatainak rangsorában: a Szepsy Pince a 43. helyen
2024-ben is közzétették a World’s Best Vineyards rangsorát, amely az…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >Hullámvölgyből kifelé
Idén az extrém meleg időjárásnak köszönhetően a megszokottnál jóval korábban kezdődött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >